Gå til innhold

Uff fant ut i går...(ang eksamen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg må ta eksamen 8 juni og 15 juni. Da er babyen såvidt blitt 4-5 uker hvis jeg er heldig. Jeg vil ikke utsette eksamen, da må jeg vente helt til 8 januar 2008.

Er redd jeg kommer til å bli superstressa og være full av ammetåke og søvnmangel når tiden kommer.

Men jeg har bestemt meg for å klare det da. Satt meg ned i dag og skulle lese videre, men har mistet all arbeidslyst.. usj.. jeg vil så gjerne bli ferdig med dette så jeg kan nyte permisjonen.

Andre her som har erfaring med eksamen så tett oppunder "nyfødtbaby"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, men har eksamen 16 dager etter termin i mai. Det kan holde hardt, men jeg har tenkt til å prøve å gjennomføre.

Ville bare ønske deg lykke til med lesingen, kjenner til det med den forsvunnede arbeidslysten....

Skrevet

hvis du prøver og stryker, har du vel mulighet til å ta en konteeksamen i august, har du ikke det da? så uansett er det bedre enn å utsette den?

Skrevet

Ja jeg får bare satse på at det går greit. Det er en 4 timers eksamen og en 3 dagers hjemmeeksamen. Den siste jeg gruer litt for.

Hvis jeg stryker så har jeg jo uansett enn sjanse igjen i januar (om ikke før)

Men jeg har mye hard lesing foran meg først.. håper bare jeg klarer og holde fokus, vil tro det er lettere nå enn med en liten baby i hus (=

Skrevet

jeg har ikke eksamen midt opp under termin..men har hatt en hjemmeeksamen denna uka, psykologi og har en sykdomslære eksamen hengende over meg i mars. tenker at vhis ikke den går så bra så tar jeg den opp igjen sommeren etter jeg har fått eller sommeren etter endt permsjon. ikke stress med det

ønsker deg lykke til

ikke greit å holde fokus i sånne lykkelige omstendigheter:)

Skrevet

kan hende kommer babyen tidligere, kan hende kommer den senere.. du får bare lese nå, og ta det som det kommer!

Jeg har siste eksamen 1 mnd før termin, en 6ukers hjemmeeksamen.. og en firetimers skriftlig.håper det skal gå greit, men en vet jo aldri!

Får bare lese og satse nå i 2trimester mens jeg fremdeles har litt krefter til overs! Lykke til med lesinga da!

(hilsen en som har hjemmeeksamen nå, og BURDE jobbe med den, ikke BIMme... hehe)

Skrevet

Jeg hadde aldri klart det... så synes du er ganske tøff! Jeg venter nr.2 no i februar og jeg skal ha permisjon fra studiene. Da jeg fikk forrigemann var det så travelt de to første mnd at jeg hadde knapt tid til å spise, hadde aldri hatt hverken tid, overskudd eller motivasjon til å lese til eksamen. Så hvis du klarer det så er du kjempeflink :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...