Gå til innhold

ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt småbekymret for den lille i magen om alt er bra etc..har en jente med cp..Vært på noen ultralyder i svangerskapet, men vil så gjerne på en til nå...Vil han legen tro jeg er gal som kommer igjen? Alt så bra ut i uke 12, men skal ikke på den ordinære før godt ut i februar...Sitter her og lurer på om jeg skal bestille ny time neste uke...Jeg burde jo ikke bry meg om hva han tenker..

Men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei , det er jo lov å spørre. Så synes ikke du skal bry deg om hva han tenker. Du får bare forklare til han hvorfor du er bekymret, og håpe på at han forstår og at du kan få en UL til. Lykke til:)

Skrevet

Enig med Ros@. Ingen vits i å gå og bekymre seg unødig, det bare tapper en for energi. Lykke til fra meg og!!!

Skrevet

De sier at rundt uke 12 er den beste tiden for å se om det kan være noe "feil" med fosteret. Så hvis alt så bra ut da, kan de nok ikke se noe særlig bedre senere.

Legen vil nok ikke tro du er gal som kommer igjen. Han har sikkert forståelse for din bekymring. Det er bedre at du får en ekstra UL enn at du skal gå å være urolig videre fremover.

Skrevet

Enig med de over her - kom deg på en ny ul hvis du føler for det - ikke noe vits i å gå å bekymre seg unødig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...