tingeling81 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Er skikkeleg trøtt og sliten for tida, orkar ingenting før eg må legge meg ned på sofaen. Slitsomt når eg har ein på 1 1/2 år som eg bør ha overskudd til og... Slit med kvalme i tillegg og det blir jo ikkje bedre når eg er sliten... fleire som har det sånn?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 ja-haaa......... Er så trøtt at det er ikke mulig!!!! Har lagt meg i 21-22 tiden hver dag denne uka..... Hvordan skal jeg komme meg igjennom alle disse ukene uten å "avsløre meg"....?
SusyQ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jepp. Kommer hjem fra jobb og orker ingenting. Legger meg i nitida for da er jeg utslitt. Var hos legen min i dag på førstegangskontroll, og hun sykemeldte meg 50 prosent til tross for at jeg egentlig ikke mente jeg trengte det selv. Legen sa at kvalme og tretthet ble verre hvis vi anstrengte oss, så det var bedre å ta det litt mer med ro, hvertfall fram til 2. trimester. Skal derfor bare jobbe 2,5 dag i uka de neste fire ukene. Merkelig følelse. Er jo vanligvis en skikkelig arbeidshest, men merker nå det egentlig er litt deilig at hun var "overbeskyttende".
tingeling81 Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 har lagt meg i 22-tida eg og, og har stått opp seint...(langfri på jobb heldigvis!) Håpar det går over snart, så eg kan få litt energi, får jo ikkje gjort noko på kveldane, ligg på sofaen og ser på tv...for eit liv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå