Gå til innhold

Bader besteforeldrene sammen med barna deres i badekaret?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Mooot norr`malt" i mine ører :)

Skrevet

Uff, nå fikk jeg masse rare bilder i hodet mitt......

Skrevet

Synes det høres veldig rart ut jeg.. Aldri vært borti det før

Skrevet

Forstår ikke helt reaksjonen deres. Her har det vært vanlig å bade mye fra vi var små. Hiver ungene i badekaret! De stor koser seg! Da er de ofte over året da. Jeg badet i badekar med mine foreldre. Unger elsker det. Masse skum og leker og plasking. Jeg kommer til å gjøre det med min jente når hun blir litt eldre og kan sitte selv og sånn. Er kjempekjekt jo! Mine foreldre er nok litt for late det nå, men hadde de hatt lyst hadde de selvfølgelig fått lov! Forstår ikke problemet? Kan jo si til dem at du vil at de skal ha på badebukse og bikini når de skal bade med ungen, hvis det var det du var redd for?

Vi hadde masse morsomme stunder i badekaret når vi var små.

Hmmm... hvertfall min mening..

Skrevet

Hos oss er det helt vanlig. Bestefar og lillegutt på 5 mrd. koser sig en masse i boblebadet.

-selvfølgelig har begge på sig badebukse.

Skrevet

nei, ikke vanlig.

Har badet med babyen noen ganger selv- men besteforeldrene? -no way

Skrevet

Sist vi var hos svigers hinta de veldig om at jentungen gjerne ville opp i badekaret sammen med bestemor. Og da sa faren min som også var der at han ville tatt henne oppi på et blunk..Jeg veit at de ikke dusjer hver dag, og jeg vil spy bare av tanken...Klarte ikke si noe, men ville blitt rasende om de bada med henne uetn å spørre om lov først.

Skrevet

Hørtes rart ut!

Skrevet

UNORMALT! blir kvalm av tanken,aldri i verden om det hadde blitt aktuelt...

Skrevet

og de hadde selvfølgelig ikke fått lov selv om de hadde spurt først heller..

Skrevet

Hva er det dere egentlig syns er så rart?

Mine foreldre er renslige og vasker seg hver dag. Ville blitt overrasket om faren min ville badet med ungen, han er ikke den typen, men mamma ville nok gjerne gjort det. er det nakenheten dere syns er ekkelt?

selv har jeg ikke problemer med at andre i familien ser meg naken, og jeg syns ikke det ville vært ekkelt om lillegutt så bestemoren sin naken.

Skrevet

nakenhet er naturlig og vell og bra. Men at babyen skal bade med bestemor og bestefar i badekaret, alle tre oppi der- det synes jeg ikke er naturlig. De kan vel heller ta seg en tur i svømmehallen da.

Skrevet

hææ??? mamma har da badet med min sønn i det store boble karet vårt;)

Ser ikke noe unormalt i det jeg altså..

kropp er da helt naturlig..

merkelig at så mange reagerer på det synes nå jeg.. jeg stoler da fullt og helt på mamma;)

Skrevet

enig med deg 7. oktober.. syns folk det er incestuøst liksom?

jeg har full respekt for om man ikke ønsker å la barnet bade med andre, jeg kan også føle at visse ting skal være forbeholdt foreldrene, men jeg har ikke helt forstatt hvorfor det er ekkelt!

Skrevet

Dere som svarer at dere får ekle bilder i hodet, er det fordi dere ikke liker å se for dere deres egne foreldre avkledd i et badekar i utgangspunktet? Er ungen i det hele tatt med i disse bildene? Eller er det rynker, seksuelle forestilninger om eldre mennesker, slengende hengepupper grå ballehår dere er redd for? Lurer veldig. En del av dere virker fryktelig usikre på en del helt naturlige ting. Kropp, nakenhet, vask. Store hjelper små. Hvordan ville det vært for dere å vokse opp for noen hundre år siden, tro? Dere kunne jo til og med risikere at søsteren eller tanten deres ammet deres barn! Huttemegtu.

Skrevet

he he ;)

Skrevet

Det jeg syns er ekkelt med det da: det er at to voksne mennesker, Mann og dame skal være med en liten baby oppi ett trangt badekar!!!! Se for deg den stakkars babyen...

Jeg syns det er ekkelt,men jeg skjønner om dere ikke syns det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...