Gå til innhold

Bader besteforeldrene sammen med barna deres i badekaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig nå - er dette vanlig? Synes selv det kanskje er noe som er forbeholdt foreldrene - men nå insisterer svigers på at når snuppa (7mnd) er hos dem - så skal de bade sammen i badekaret alle tre.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei hadde ikke vært normalt for oss!!

Skrevet

Ehh...hørtes litt rart ut for min del!!!

Skrevet

Det hørtes veldig merkelig ut. Det hadde jeg aldri akseptert. Hadde et innlegg her i går der jeg skreiv at jeg syntes det var motbydelig bare jenta mi spiste på fingrene til svigers!

Skrevet

da må de i såfall ha et digert badekar??

jeg ville synes det var rart hvis mine foreldre /besteforeldrene til snuppa gjorde det... men har ikke et så nært forhold til dem da.

Skrevet

Trur ikke jeg hadde synes d va noe særlig å høre at dem bada med hverandre en gang jeg.

Skrevet

Nei, æsj! Det hadde jeg sett på som ekkelt, tror jeg...

Skrevet

nei vet du hva..... eekkelt!!

Skrevet

"dunk dunk dunk". Prøver å slå bildet ut av hodet mitt.

Ikke normalt. Til de grader unormalt.

Skrevet

en smule ekkelt synes nå jeg...greit med foreldrene men besteforeldrene da gitt....usj...

Skrevet

slikt må være forbeholdt foreldrene.

Hvorfor vil besteforeldrene gjøre dette da?

Vi bader sammen med vår sønn (ja vi har et svært badekar!), men kan ikke tenke meg at jeg ville gjort det samme når jeg får (hvis jeg får) barnebarn. Og jeg ville ikke latt ham bade med sine besteforeldre.

basseng ja, sjø og vann ja, men ikke i badekaret!

Skrevet

Hvis badekaret ligger ute i en hage, er 10 x 7 meter stort, er fylt med klorvann, det serveres forfriskninger langs kanten og alle har på badebukser så ville jeg synes det var helt i orden :-)

Skrevet

Nei, fysj, liker ikke helt det bildet som kommer fram i hodet mitt nå. Tror det hadde blitt en grundig kroppsvask når hun hadde kommet hjem igjen da. De kan da ikke mene dette??????????????

Skrevet

Hallo?? Seriøst?? Mener dere det? Snuppa mi, som nå er snart 3 år har da bada mange ganger sammen med bestefarne sin. Det gjør da ikke noe?? De storkoser seg begge 2. Er da ikke verre det enn at de bader med foreldrene??

Skrevet

Jeg syntes også det var noen voldsomme reaksjoner over her... vi har ikke badekar, og min far, hennes bestefar, har spurt om ikke han kan få bade sammen med henne (de har stort boblebad). Foreløpig er hun for liten til å være i vanlig badekar, men jeg tror ikke jeg ville syntes at det gjør noe når hun er stor nok? Ville jo satt pris på om han hadde på badebukse, men det går jeg ut ifra at han skjønner selv.

Skrevet

Jeg hadde reagert hvis dette hadde skjedd med min, for meg er dette ikke vanlig..

Skrevet

Nei.. Fysj det er ikke akkurat det jeg hadde satt pris på gitt!! Greit å bade i sjøen selvsagt,men nei ikke i et trangt badekar... Det hadde jeg sagt ifra!

Skrevet

Bade sånn sammen, nope. Men dersom tanta eller svigermor etc er barnevakt og tar henne med i dusjen er det helt greit. Men jeg synes liksom ikke at det virker så appetittlig med nakne voksne sammen med vesla mi i badekar, tror egentlig kanskje ikke det er en greie jeg selv ville gjort naken engang... De leker jo i vannet og min svette, skitt og "dernedemøkk" har ingenting i babyens badevann å gjøre!

Skrevet

Nei nei nei, det passer ikke synes jeg da!

Skrevet

he he det trengs ikke for her bader vi alle tre;)

Skrevet

Uff, kjente jeg grøsset bare av overskriften.. Syns det er greit om FORELDRENE tar en liten baby med i badekaret, men der går grensen for min del. Hvorfor skal besteforeldre bade sammen med barnebarna? Skal tanter, onkler, søskenbarn og naboen inviteres oppi også da kanskje?

Skrevet

Det hørtes rart ut for meg.Men jeg bader heller ikke sammen med ungen min da. Og når jeg var liten bada jeg heller ikke sammen med noen voksne. Synes det blir litt unaturlig..

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Æsj, når jeg leste dette innlegget ble jeg glad for at besteforeldrene her i huset ikke har badekar..Kun dusj på begge bada!!

Ikke hadde de foreslått det heller. Ekkelt med gamle nakne mennesker sammen med vår lille baby..

Skrevet

Æh, nei det hørtes IKKE normalt ut for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...