Gå til innhold

Noddy!!!!!!!!

*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det? :) Når er IKM igjen..?

Klem klem***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Jeg er her, bare lenge siden jeg har skrevet noe.

IKM på mandag, så det nærmer seg!

Litt anderledes nå enn forrige pp, hadde bare vondt nederst i magen i 3 dager sånn ca 4-6 dager etter el, nå kjenner jeg ikke noe.

Har masse luft i magen, men det kan komme av at jeg har spist kjempegrovt rugbrød og egg...hehe

Også har jeg hatt masse lotion helt fra ca dag 4 etter el.

Forrige pp var jeg tørr et par dager innimellom.

Ingen andre symptomer.

Men håper selvfølgelig!

Hvordan går det med deg?

Fant du el??

Når har du regnet at du har ikm?

Klem ***

Skrevet

Jepp, jeg har nok sett deg snikende rundt her ;) Prøver å la være selv, går inn for å ikke bli så ivrig denne gangen ;)

Jeg begynner å teste EL imorra tror jeg, siden TR kom 6 jan.. Har kjøpt CB nå, så håper å finne den litt mer konkret enn sist... Koser oss også annenhver dag nå, så denne gangen håper jeg ting faller på plass for oss ;)

Da gleder jeg meg til å høre dittt mulige resultat på mandag :D:D Spenninga begynner igjen ja... ;)

Skrevet

Så spennende!

Krysser fingrene for at du finner den! Jeg fant den jo som kjent ikke....gamle tester og greier...

Har bestemt meg for å vente med å teste til ihvertfall tirsdag.

Ikke noe vits i å kaste bort tester hvis tr likevel har tenkt å komme.

Også har vi datteren til mannen min i helgen, hun drar hjem mandag, så da klarer jeg å vente, har ikke lyst til at ekskona skal få vite det før alle andre!

Hun gleder seg nemlig veldig til å få flere søsken og klarer nok ikke å holde på hemmeligheten...

Vi koste oss hver dag og stakkars mannen min var helt utslitt, nekter å si til han når jeg har ikm nå, hehe så han ikke får fulgt med så nøye.

Hvis det blir ny pp skal jeg ihvertfall ikke si når el er for da får han prestasjonsangst stakkars!

hehe

Skrevet

Stemmer, det var sånn det var ja :)

Så bra at du har et påskudd til ikke å teste i helga da ;)) Alltid vanskelig å vente vet jeg!! Huff, det beste er nok å ikke tenke på det i det hele tatt, men hvordan skulle man klare det....... :))

Hvor gammel er dattern til mannen din?

Hehe.. Slitne får de bare bli, de får gjøre hva de må gjøre ;) Håper vi begge slipper en pp til!! Hadde vært fint.. *sukk*

Skrevet

Ja ikke sant!

hehe

Hun er snart 8, så det er på tide hun får noen på denne siden også! Har en lillesøster på 3,5 hos mammaen sin da, men hadde vært hyggelig med et par hos oss også!

Hadde vært kjempedeilig å slippe å tenke på det noe mer ja!

Kom på et symptom til...VELDIG varierende mage!!

Og i dag tidlig kjentes det akkurat ut som det gjør når tr kommer, måtte gå to ganger på do på 10 minutter...og da var det sånn tr-ekkelt begge gangene. Blir sånn at jeg har lyst til å bare bli sittende, blir liksom aldri ferdig, i tillegg til at jeg får vondt i underlivet.

Men plutselig gikk det over igjen, så kanskje det bare var resultat av middagen i går?

hihi, vi er rare vi som jakter på det ene og det andre!

Håper testen slår ut snart for deg og at vi kan ta skrittet over på 1.tri om ikke lenge!

:-)

Skrevet

Klart det blir stas og få en liten søster eller bror på den siden og :)

Oi!! Kanskje det er ekte symptomer!!! Best å ikke tro/håpe for mye, da går det tydeligvis feil vei :P Ååååå, jeg tror jeg hadde tatt en test jeg... Godt du er sterkere enn meg :P hehe..

At vi jakter er helt sikkert og visst! Jeg sitter her og lurer på om hodepine er et tegn, selv om jeg ikke har hatt EL ennå :P Hehe.. Jepp, min teori om at "verpesyke" damer er rare stemmer!!!

:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...