Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Noen som har erfaring med denne - liker de små den eller foretrekker de NAN? Usikker på hvilken jeg skal velge. Noen synspkt? (og ja - jeg er obs på Nestle debatten under her!...)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Mi snuppe likte Collett best og det gjorde jeg også, syns nan lukter ekkelt og det ble ekkel lukt av gulpen til snuppa... Man må nesten prøve seg frem for å finne ut hva babyene liker best : )
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 he he he - ser for meg en tegneseriesky av et dødningehode ;-D
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Min har foretrukket Colett,har også hørt enkelte som får mindre vondt i magen av colett,men enig med Piadi,en må nesten bare se hva babyen liker og tåler:))
<3 Jentemafian <3 Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Tuppa mi liker også Collett best, hun fikk så vondt i magen av Nan og var veldig urolig, sov nesten ingen ting. Men nå er hun så fornøyd. Synes ikke det lukter noe vondt av gulpingen jeg. (vanllig sur melk) Mener også du må bare prøve deg frem.
Eliise Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Tror hun hadde drukket uasett hva hun fikk her da... Jeg valgte Collett, nettopp fordi det IKKE er neslè! Tror nå gulpe lukter surt uansett hva du velger jeg da =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå