Gå til innhold

Hvor lenge var dere på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har født før: Hvor lenge var dere på sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på sykehuset 3 dager med førstemann. Blir nok 3 dager denne gangen også, er greit å få melka igang før vi reiser hjem.

Skrevet

6 dager pga minsten fikk gulsot. Håper på 3 dager denne gangen!

Skrevet

Jeg ble lagt inn tirsdag kveld, ble satt i gang onsdag og kom ikke ut før på mandag, rett å slett på grunn av at de ikke skrev ut folk i helga og her er det fire obligatoriske liggedøgn.

Denne gangen må jeg visstnok belage meg på fem dager, men jeg tror jeg vil satse på å komme hjem før, synes det ikke er noe stas å ligge på sykehus.

Skrevet

Fødte på kvelden torsdag, dro hjempå formiddagen mandag. Vanligvis er det tre liggedøgn på mitt sykehus, men med ks er det litt lenger. Jeg dro hjem så tidlig pga lang reisevei, 2-åring hjemme, og gubben måtte tilbake på jobb.

Skrevet

Med første lå æ 6 døgn på sykehuset pga at den lille fikk gulsot, å dermed va det ikkje så lett å få amminga på stell. Vi dro hjem når amminga gikk knirkefritt.

Skrevet

Vanlig liggetid på Storken er 2 døgn, men jeg fikk ligge 3 døgn pga startproblemer med ammingen.

Skrevet

Jeg lå 5 dager, de trodde kanskje hun hadde gulsot, men det hadde hun ikke da ;) Bare var litt gyllen .

Skrevet

jeg fikk han sent onsdags kveld, ble trillet inn på barsel 2 om natta og reiste hjem 11 fredags formiddag....

så da var poden 1,5 dag:)

spurte om å få reise hjem jeg da....

Skrevet

Så deilig a! :) Sånn håper jeg at jeg/baby`n er i form til å kunne også. Men er jo førstegangs, så vet jo ikke hva jeg går til... Kanskje jeg trygler og ber om å få være så lenge som mulig også, og at de tar bølgen når de endelig blir kvitt meg... ;)

Skrevet

Jeg fødte på torsdag kveld og dro hjem lørdag formiddag. Min første.. Mye bedre å slappe av komme seg hjemme enn på sykehus, syns jeg!!

Skrevet

Jeg fødte onsdag kveld og dro hjem fredag formiddag. Melka kom med en gang etter fødsel og derfor fikk jeg lov til å dra hjem. Jeg synes det var deilig å komme hjem. Litt roligere hjemme enn på sykehuset. Denne gangen blir jeg kanskje en natt til på sykehuset da jeg har en på 1 1/2 år hjemme. For han blir sikkert vekket av minstemann når den våkner/skriker om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...