Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Pappaen er svart og jeg er hvit. Hun er helt nydelig, men jeg er bare sååå spent på håret. Hun er snart 6mnd og har en del hår fra fødselen samt at det har kommet nytt ettersom hun mistet en del. Pappaen har full afro om han lar det vokse ut og t.o.m øyenbrynene hans har krøll i seg. Hennes hår ser veldig rett ut foreløpig og er veldig mykt. Får en lett krøll i seg når det er vått det er det eneste.. Er det noen som vet når de får sitt "endelige" hår?? Det nye som vokser ut, er det slik det vil bli? Min mann sa at det vistnok er rundt 2-årsalderen... Noen som vet? Hadde vært så fint om hun fikk beholde dette håret hun har nå.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 din mann har nok rett :-) Det står en tråd om det inne på kulturmøte.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jenta vår har afrikansk far (Zambia), og håret er slik du beskriver det. Hun er 4 mnd. Blir nok mye mer krøll i det etterhvert. Slik var det i alle fall med halvbroren hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå