Gå til innhold

Brun utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på p-pillene i slutten av september, fikk da mens 2.oktober. Men har ikke fått den tilbake etter det :/ Er så lei av å gå å vente på den!

Men i overigår kjentes det ut som jeg skulle få mensen, hadde så vondt nede i magen. Var helt sikker på at det var mensen som kom, men kom bare litt brun utflod. Var sånn i går også. Har ikke hatt det sånn før. Skjønner ingenting jeg! Noen som vet hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun utflod, da spotter du nok. Det betyr at mensen kan være like rundt hjørnet...

Skrevet

Hei!

Jeg har gått på trionetta i 6 år, hadde aldri brun utflod før dette. Men etter å ha sluttet på pillene så har jeg begynt å spotte, altså denne brune utfloden, ofte 4-5 dager før mensen.

Så jeg tror det er det. Det er ikke friskt blod men gammelt blod sammen med ymse kroppsvesker tror jeg. Nesten litt paste aktig....

Skrevet

ja, akkurat sånn er det!

ah, det er jo egentlig bra da! så kanskje jeg får styr på syklusen min snart igjen da :)

tusen takk for svar:)

Skrevet

Lykke til ihvertfall =)

Må si det samme om meg også: Når jeg gikk på pillene så hadde jeg aldri slik spotting før en mensen. Men med en gang jeg sluttet på pillene så spotter jeg både før og etter mensen, så jeg må gå med bind eller truseinnlegg i bortimot 2 uker... Skjønner ikke hvorfor det må bli slik... =)

Skrevet

takk:) og lykke til til deg også;)

det høres kjipt ut å ha det sånn ja! men jeg er egentlig litt glad det begynner å skje noe, er så lei av å gå å vente sånn. aner jo ikke når jeg har EL eller om jeg i det hele tatt har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...