mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 skråleie med forliggende føtter?!?! Altså den "sitter" på bekkenkammen med føttene nedi... Den var ny....
En liiiten til. Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Akkurat,det var en ny vri,kanskje du får en spesiell unge da )
tuppen og lillemor Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 min ligger i skrå leie oxo, men er bare i uke 30, må du ta keisersnitt eller går de inn og snur hun???????
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 hmm...den har jeg ikke hørt om før så sent i svangerskapet, men tviler ikke på at min lille krabat har vært innom noe sånt også før den endelig nå (forhåpentligvis) har slått seg til ro i hodeleie...
mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2007 Vet ikke helt, de ville ikke stresse med ny time før kontrollen neste tirsdag pga at den snur seg hele tiden... Hvis den ikke har snudd seg til da, skal de snu den.. Hvis de klarer det snakket de om å ta vannet da. Hvis ikke de klarer det blir det vel KS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå