Gå til innhold

nå har jeg vært på UL og 12 ukers kontroll:)

Anbefalte innlegg

endelig var dagene her..

I går var det UL privat (Balderklinikken i Oslo), og da fikk vi se det lille nurket, 4.1 cm og hjertet slo. (Man kan ikke høre det på UL, men man kan se hjertet slå).

Var utrolig nervøs før jeg satt meg i stolen, men alt var fint.. og det var en utrolig lettelse. armer og bein, og fin nakkefold.

Samboeren min var også med, og han gliste fra øre til øre.

Vi fikk vanlige UL bilder og noen 3D bilder. De er jo ikke så fine så tidlig, men kjekt alikevel...

I dag var jeg til kontroll hos legen min, og fikk svar på boldprøvene fra forrige gang. Ganske så deilig å høre at alt stod bra til.

Vekta har økt da.. og det er uvant.. men sånn er det. Har jo ikke vært dårlig en dag, så har iallefall ikke tatt av:)

Han ville først at vi skulle vente med hjertelyd.. men jeg SKULLE ha det i dag. Hadde jo tross alt sett hjertet pumpe i går.

Ok, da var det greit. Han sa at han liker å vente, for det er så mange som blir nervøse om de ikke hører noe. ikke alle som velger tidlig UL. Vi hørte hjertet og det slo ca 150 g i min.. helt normalt.

Jeg er bare så letta.. deilig følelse... mye kan jo enda skje, men det var vel verdt pengene til UL.

Så i går kunne vi endelig fortelle det til foreldrene våre.. så nå er det igang,,.... her blir det ikke fred i få.. he,he.

Måtte bare dele det med dere, klem:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...