Gå til innhold

ang. terminlisten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har vært på ul og fått forandret min termin fra 11.06.07 til 06.06.07, og har vært inn og forandret på det både på brukerinfo og på profilen min, men om jeg går inn på terminlisten, så står det forsatt at jeg har termin 11.06.07. noen som vet hva jeg kan gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det retter seg opp selv etterhvert. Kanskje du må vente en dag eller noe slikt...

Skrevet

ok, for vente og se om noen dager da:o)

Skrevet

Hei du,

egentlig bare et spørsmål til deg (og andre som har forandret termin). Blir den kun endret hos de som ikke var sikker på datoen for siste mens eller kan den bli endret på meg også selvom jeg er helt sikker på siste mens? Litt uopplyst kanskje men... sorry!

takk for svar og ha det godt!

Skrevet

Jeg visste nøyaktig dagen for siste mens. Ble flyttet tre dager. Så den kan nok bli endret på deg også ja :-)

Skrevet

hei kan svare for meg jeg:o)

jeg var helt sikker på siste dags mens og på hvilke dag jeg hadde el( siden jeg brukte el tester) noe jeg også opplyste legen om, men jeg ble likevel flyttet fra 11 juni og frem til 6 juni. så man kan få flyttet terminen noe likevel.

Et lite men! om avvike blir for stort hadde jeg nok ikke godt med på det.

Skrevet

Ja, takk for svar!

får håpe den blir flyttet "den riktige" veien da, hvis den blir flyttet...

har så fin termindato foreløpei, 07.07.07! så hadde jo vært moro å ha den legns mulig. selvom det skal godt gjøres å føde akkurat på termin. Da får han(hun) hete Syver.. ha ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...