Gå til innhold

Noen som kan hjelpe? brokk spm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for svar.. Jeg har brokk i min tidligere keisersnitt.. sikkert det som blir kaldt for operasjonsbrokk.. eller navlebrokk.. Jeg er operert 2 ganger for dette. Og har no ny kontroll pga at jeg mener jeg har fått det igjen.. Stor kul ved siden av navlen. som en tennisball som stikker ut.. plagsomt og delvis vondt.

Er no 10 dager over ikm.. har ikke testet.. Har hatt opp og ned med syklus.. men siste 6 mnd har den ligget på 29 dager, derfor 10 dager over.. Men har no tvilt stekt på om at jeg kan bli gravid da pra brokken..

Jeg har faktisk 2 brokk etter forrige fødsel som også var keisersnitt. En i navlen og en i selve buken. Var på kontroll på sykehus med dette, og der sa de at så lenge jeg ikke var spesielt plaget i hverdagen skulle vi vente med operasjon. Legen mente jeg like godt kunne vente med operasjon til jeg hadde fått alle de ungene jeg skulle ha først, for brokken ville mest sannsynlig komme tilbake ved ny graviditet likevel. Så da må en jo regne med at en fint kan bli gravid med brokk også! Skjønt tankene svirrer jo litt hos meg også, når jeg 3 ganger før har blitt raskt gravid, og nå har slitt i flere måneder med neste......

Takk for svaret! Synd du også har godt igjennom det samme.. unner ingen noe slikt..

Jeg er no over ikm med 11 dager.. men har ikke testet da, siden jeg har svingt i syklusen tidligere.. Gjorde du dette?? eller hadde du samme syklus? Altså etter mine operasjoner hadde jeg lengre sykluser.. etter 4-5mnd,ble de"normale" igjen..

hmmm.. kanskje jeg skulle fått kjøpt meg en test.. he he..

Er veldig kvalm, og har hatthodepine de siste 3 dagene.. he he. Men d kan henge sammen med at min samboer hadde influensa forje uke.. :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...