Gå til innhold

Trening med de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann blivende mødre! Jeg lurer på om det er noen av dere som vet om det finnes trening for oss som skal inn i mammapermisjon, hvor man kan ha med seg barnet sitt? Min søster bodde i København og fortalte om at hun var på trening hvor babyen også kunne være med på treningen...

Noen som vet? Evt. i Oslo området!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg går på Gravid/Mor-barn trening. Her er det mest de som har fått barn som trener, lite gravide. Kjempebra trening, og babyene kan være med inn i treningssalen. De treningssentrene der det er barnepass kan man evt la babyene være der, mens man trener. Høres ut som det er noe lignende din søster har vært på. Jeg går på Spenst, og bor i finnmark. Men de har det helt sikkert på andre steder også. Gå inn på Spenst.no, der står det oversikt over de forskjellige sentrene. Når du klikker deg inn på senteret nærmest deg, kan du få opp timeplaner. Så da kan du se om de har det. Vet også at SATS har Gravid/mor-barn trening mange steder. Hvis du går inn på deres nettsider finner du sikkert ut om de har det der også, i nærheten av der du bor.

Skrevet

Glemte å skrive at på Spenst her trenger du ikke å være medlem for å trene Gravid/Mor-barn. Går ann å kjøpe klippekort på bare de timene, hvis du ikke vil bli medlem. Vet ikke hvordan akkurat det er på SATS.

Skrevet

Dei har barselyoga på Sagene, ein time yoga og så babymassasje etterpå - det virkar heilt genialt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...