Gå til innhold

kaffe... jobb... umotivert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

usj, klarer ikke konse på jobb, må inn å sjekker her hele tiden... Får gå å ta en kaffe...

Har egentlig en jobb jeg liker veldig godt men nå er det jo så mye viktigere å tenke på hva som skjer inni meg!!

Hvor mye kaffe drikker dere ila en dag egentlig? Har en venninne som drikker 3-5 kopper men trodde det var litt mye eller er det ok når vi er i 2.trimester?

Er det foreseten noen som kommer til å trille i st.hans haugen fra sommeren av? kanskje vi møtes? Hadde vært fint!

å, får dra konsentrasjonen tilbake til jobben nå... vanskelig..

Ha det godt og god dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:) Kjenner meg godt igjen..:) Er ikke like entusiastisk på jobben nå som før. Begynner å føle meg tung, og er konstant trett. Like letta hver dag jeg kan stenge og bare komme meg hjem til sofaen:) Likevel er det godt å ha jobben å gå til hver dag, hadde klikka om jeg bare hadde bare gått hjemme! Blir liksom ikke enig med meg selv....

Jeg drikker max 2 krus med kaffe om dagen, og noen ganger en kopp te i tillegg.... Mener å ha lest at en skal ta det litt med ro på koffein-inntaket fordi det gjør babyen stressa. 5 kopper om dagen var jo rimelig mye da..enten en er gravid eller ikke altså...??

Skrevet

Har redusert kaffe og pepsi max drikkingen til 3 krus kaffe om dagen etter anbefaling fra legen og brus bare på lørdager og ved spes anledninger ;) Har vært mye småkvalm de 12 første ukene, så d reduserer jo kaffen seg selv ;)

Skrevet

Hei,

er enig at det er godt å ha jobben å gå til, glad jeg ikke er sykemeldt el. Men noen dager er det liksom så kontrast mellom det som foregår inni meg og det jeg gjør mht viktighet i livet akkurat nå. Men men sånn er det vel i denne perioden! Godt å tenke på alt som skal skje av forandringer i livet syns jeg...

apropos kaffe så drikker jeg en om dagen og kanskje 1-2 kopper te. Håper ikke det er for mye. prøver veksle mellom solbærtoddy og kakao også, er så frossen om dagen.

Jaja, back to work...

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen! Sitter for meg selv på kontor og har en jobb som krever stor grad av selvmotivering, slit... 2 kopper kaffe pr. dag, en hjemme om morran og en i 10-tida på jobb. Så må jeg over på te til lunsj. Evt. Pepsi max om ettermiddag/kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...