gravidapida Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 usj, klarer ikke konse på jobb, må inn å sjekker her hele tiden... Får gå å ta en kaffe... Har egentlig en jobb jeg liker veldig godt men nå er det jo så mye viktigere å tenke på hva som skjer inni meg!! Hvor mye kaffe drikker dere ila en dag egentlig? Har en venninne som drikker 3-5 kopper men trodde det var litt mye eller er det ok når vi er i 2.trimester? Er det foreseten noen som kommer til å trille i st.hans haugen fra sommeren av? kanskje vi møtes? Hadde vært fint! å, får dra konsentrasjonen tilbake til jobben nå... vanskelig.. Ha det godt og god dag!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hehe:) Kjenner meg godt igjen.. Er ikke like entusiastisk på jobben nå som før. Begynner å føle meg tung, og er konstant trett. Like letta hver dag jeg kan stenge og bare komme meg hjem til sofaen:) Likevel er det godt å ha jobben å gå til hver dag, hadde klikka om jeg bare hadde bare gått hjemme! Blir liksom ikke enig med meg selv.... Jeg drikker max 2 krus med kaffe om dagen, og noen ganger en kopp te i tillegg.... Mener å ha lest at en skal ta det litt med ro på koffein-inntaket fordi det gjør babyen stressa. 5 kopper om dagen var jo rimelig mye da..enten en er gravid eller ikke altså...??
nybaby09 Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Har redusert kaffe og pepsi max drikkingen til 3 krus kaffe om dagen etter anbefaling fra legen og brus bare på lørdager og ved spes anledninger Har vært mye småkvalm de 12 første ukene, så d reduserer jo kaffen seg selv
gravidapida Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 Hei, er enig at det er godt å ha jobben å gå til, glad jeg ikke er sykemeldt el. Men noen dager er det liksom så kontrast mellom det som foregår inni meg og det jeg gjør mht viktighet i livet akkurat nå. Men men sånn er det vel i denne perioden! Godt å tenke på alt som skal skje av forandringer i livet syns jeg... apropos kaffe så drikker jeg en om dagen og kanskje 1-2 kopper te. Håper ikke det er for mye. prøver veksle mellom solbærtoddy og kakao også, er så frossen om dagen. Jaja, back to work...
Forskeren Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Kjenner meg så godt igjen! Sitter for meg selv på kontor og har en jobb som krever stor grad av selvmotivering, slit... 2 kopper kaffe pr. dag, en hjemme om morran og en i 10-tida på jobb. Så må jeg over på te til lunsj. Evt. Pepsi max om ettermiddag/kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå