Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hva kan jeg gjøre? Kjennes ut som maur på innsiden av huden i bein og armer, holder på å bli gal. Kløen har jeg tatt knekken på med eurax. Hverken hydrokortison eller hvitvask hjalp. Men får ikke sove så lenge beina ligger å rister. Når jeg trykker på låret, får jeg en sånn ekkel følelse et helt annet sted på kroppen....
mamma til yalisa Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Uff det hørtes ikke godt ut. Har du pratet med legen om det? Ingen gode råd desverre. Men lykke til :-)
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Legen sier det er helt normalt. Ingenting å gjøre med... Går over etter fødsel, altså om ca 9 uker...
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Huff, vet akkurat korsen det der e... helt for jævli faktisk! Har begynt å gi sæ litt på mæ no. Legan mine mente åsså at det ikkje va nåkka å gjøre med. Det einaste som har hjulpe mæ e et glass melk å to banana rett før æ legg mæ. Et kjerring råd æ leste om her inne. Det virka ikkje de føste dagan, men så blei det bedre etterhvert. No e det sånn at hvis æ ikkje spis det e det bare å glemme å sove, så trur det har nåkka førr sæ for mæ ihvertfall )
candymams Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Har også hørt at banan skal hjelpe på urolige bein, eller så kan du også prøve kalsium tabletter som du får på apoteket.
tinka73 Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Jeg fikk råd her på bim om å ta magnesiumtabletter og det hjalp meg veldig. Drikk litt melk til - kalsium gjør det lettere for magnesium å bli tatt opp i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå