Gå til innhold

URO I kroppen

Mammaen til Nemi Charisma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre? Kjennes ut som maur på innsiden av huden i bein og armer, holder på å bli gal. Kløen har jeg tatt knekken på med eurax. Hverken hydrokortison eller hvitvask hjalp. Men får ikke sove så lenge beina ligger å rister. Når jeg trykker på låret, får jeg en sånn ekkel følelse et helt annet sted på kroppen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det hørtes ikke godt ut. Har du pratet med legen om det?

Ingen gode råd desverre. Men lykke til :-)

Skrevet

Legen sier det er helt normalt. Ingenting å gjøre med... Går over etter fødsel, altså om ca 9 uker...

Skrevet

Huff, vet akkurat korsen det der e... helt for jævli faktisk! Har begynt å gi sæ litt på mæ no. Legan mine mente åsså at det ikkje va nåkka å gjøre med. Det einaste som har hjulpe mæ e et glass melk å to banana rett før æ legg mæ. Et kjerring råd æ leste om her inne. Det virka ikkje de føste dagan, men så blei det bedre etterhvert. No e det sånn at hvis æ ikkje spis det e det bare å glemme å sove, så trur det har nåkka førr sæ for mæ ihvertfall :o)

Skrevet

Har også hørt at banan skal hjelpe på urolige bein, eller så kan du også prøve kalsium tabletter som du får på apoteket.

Skrevet

Jeg fikk råd her på bim om å ta magnesiumtabletter og det hjalp meg veldig.

Drikk litt melk til - kalsium gjør det lettere for magnesium å bli tatt opp i kroppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...