Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er hva min svigerinne skal gjöre, og hun står ikke på slalom hvert år heller. Hun er selv jordmor og mener at barnet ligger godt beskyttet i magen. Men jeg blir litt urolig, jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo på egen risiko spør du meg! Jeg har hørt at fall både på rompa og på magen kan føre til større risiko for abort. De sier jo at man skal unngå trening som inneholder hopp og spark når man er gravid!

Skrevet

herregud... jeg tror hun er gal jeg.... jeg hadde ikke turt å gjøre det.... ikke på noe punkt i graviditeten......

Skrevet

man er gravid i så kort tid at det skulle ikke være noe problem å holde seg unna sånne aktiviteter når man først er gravid... men man gjør jo som man vil, og hvis hun vil risikere barnet sitt for å stå på slalom så er det vel ikke så mye du kan gjøre med det..

tenker ikke bare på at hun kan ramle på magen eller rygg, men hun kan jo knekke bein eller armer, og narkose er vel heller ikke det beste for babyen...

Skrevet

Enten er dette bare tull eller så er svigerinnen din tidenes mest udugelige jordmor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...