Gå til innhold

Kan noen lese dette?? pliiis

kamilla``tulla mi

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med barn nr 2,er i uke 9. Men har ingen symptomer på att jeg er gravid. Leste på en annen debatt her,å der sto det att hvis man ikke har symptomer,så kan det være for att man er gravid utenfor livmoren.

Er så nervøs for dette. Andre her som ikke hadde graviditets symptomer 2. gangen??

Fortsetter under...

Jeg hadde helt andre symptomer 2. gang, og til andre tider enn 1. gang - de sier at alle svangerskap er forskjellige :)

Hvis du er i uke 9 ville jeg ikke bekymret meg for svangerskap utenfor livmoren, jeg har hatt dette 2 ganger og opplevde både blødninger og smerter fra ca uke 6, det ville du merket.

Jeg kan trøste! Jeg har ikke hatt et eneste graviditetstegn gjennom svangerskapet mitt denne gangen, og jeg skal forsikre deg om at han lever i beste velgående nå tre uker før termin. Sparker og slår. Det og råmelk er mine eneste symptomer (utenom et litt økt livvidde)

Ikke vær redd!

Lykke til videre i svangerskapet.

Rart det der carina....

Med første var jeg i fin-fin form. Litt kvalme i begynnelsen, men det gikk over når jeg bikka uke 13-14. Hadde bekkenløsning ca 3-4 uker før fødselen og var egentlig i uforskammet god form hehe...

Så langt i sv.skapet (kommet til u 27 snart) har jeg det nøyaktig som sist mht kvalme og andre "vondter", men kjenner bekkenløsningen har kommet litt tidligere enn sist. Muligens fordi jeg er eldre...? (9 år siden sist) Mannen min er overbevist om at det er jente som ligger her og plasker rundt hehe... Var på ul og der var ikke jm HELT 100% sikker (er det noen som er det??) men hun trodde det ble jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...