Gå til innhold

Jeg blør liiite, og nesten ikkeno friskt blod når jeg har tanta,hva kan det bety?

Anbefalte innlegg

Noen ganger kan jeg ha friskt blod, men det varer ikke så lenge. Jeg har tanta ca. 3 dager. Spotter litt først, har mørkerødt blod med mørke klumper i, så er det brukt med klumper, så spotter jeg. Kan det være noe jeg mangler ettersom de ikke blir så lite blod? Bare sitter å tenker på det.

Noen som vet noe om dette?

Fortsetter under...

Vel, det betyr at du er heldig sammenlignet med meg. Jeg blør og tror jeg skal dø... har så sterke menssmerter.....

Nei, ærlig så aner jeg ikke. Noen blør veldig lenge, andre 3 til 4 dager mens noen nesten ikke i det hele tatt..

Håper du får noen gode svar...

Takk for svar =) Nei det er vel ikke noe bedre det. Jeg sitter å tenker, at det kan vel ikke være no bra å nesten ikke blø friskt blod. Vi sliter litt, og lurer på om det kan ha noe med det å gjøre. Men det har kanskje ikke noe med saken å gjøre heller :o)

Hei, jeg hadde sånn da fra jeg var 19 til jeg var 27 og var hos utallige leger og gynekologer. Det hendte også at jeg ikke fikk mensen på flere måneder, og da den kom var det akkurat sånn som du beskriver. de fant ikke noe galt eller unormalt men sa bare at sånn kunne noen ha det i ung alder.

Tror ikke du skal bekymre deg altså..

klem

Tusen takk for svar!! =) Jeg tenker vel bare alt for mye. Har prøvd ganske lenge nå, og er redd vi ikke klarer det. Så bare kom til å tenke på om dette skulle ha noe med det å gjøre. Står på venteliste til gyn., men det var visst lang ventetid. Får vel bare spørre når jeg skal dit. =)

Klemmer*

Etter at jeg fødte mitt første barn så ble jeg kvitt menstruasjonssmertene og de voldsomme blødningene som jeg hadde hatt før.

Selv om jeg hadde mens som varte bare 2-3 dager og en veldig liten blødning, så ble jeg gravid med nr 2:)

Så jeg tror ikke det er mengden det kommer an på...

Annonse

det kommer jo litt ann på om det altid har vært slik eller...jeg hadde kraftige mens før jeg fødte,men sparsomme etterpå-viste seg å være ødelagt livmorslimhinne-sammenvoksninger som var årsak..håper det ikke er dette med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...