mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Den første som klarer å gjette leie på mitt turbotroll vinner 1 stk drømmefødsel på ønsket dato!! (med forbehold om endringer..) 37+5 i dag, ungen har vært i følgende leier: sete hode tverr hode sete tverr hode tverr.. Hvilket leie var den i i dag? Tips: Fått streng beskjed om å legge meg ned og ringe ambulanse dersom vannet går....
mammatør Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Da tippter jeg tverrleie. Og dersom jeg vinner (...) vil jeg gjerne dele premien med deg, men for at vi begge skal få drømmefødsel tror jeg at ingen av oss kan få ønsket dato. Det må da være en grei fordeling av premien..? Håper h*n tar mot til seg og snur hodet ned igjen:-) Lykke til!
mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2007 Så snilt av deg å ville dele premien, men svaret er dessverre feil....
fiona71*2pp Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Tipper sete æ... Trur du har termin på samme dag som mæ.. kanskje det har åkka me datoen å gjøre, for min lille skatt har vært MEGET aktiv di siste 4 dagan, og det virke nesten som om h*n leite etter alternativ utgang, me pirking av hender så det kjennes ut som om det e en halv cm før dæm stikk ut en viss plass, dytting av rompa rundt overalt, og sparking me føtter`n. Trur rett å slett h*n prøve å bygge nytt rede for å bli der inne lenger... Sukk
mammatør Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 betyr det kanskje at hodet er ned og ikke har festet seg? Jeg har så lite peiling på disse tingene.. Han som bor inni meg har ligget med hodet ned og han festet sen i uke 33 så jeg har liksom ikke orientert meg noe særlig..
En liiiten til. Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Opplevd litt d samme ;o) Sete tenker jeg...
RompeRock Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Jeg tipper at babyen din har lagt seg i hodeleie, en at hodet ikke er festet ) Derfor skal du legge deg ned dersom vannet går nå. Sjelden jeg vinner, men denne premien skulle jeg gjerne hatt ;o))
mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2007 He he.. nei, ikke sete. Tips: den har tatt en ny vri, altså ingen av de tidligere leiene....
mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2007 Ingen flere som vil prøve seg? Altså ikke sete, hode, tverrleie..
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Ligger vel med bena ned da....................
mamman til flere Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. januar 2007 Det er vel ingen som har svart helt rett, sånn egentlig... Ligger på skrå med beina ned i bekkenet... (Den nærmet sitter på bekkenkammen og har beina ned i bekkenet. Ikke den beste stillingen for mor med tanke på spark...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå