Gå til innhold

har to gutter og ønker meg jo ei jente nå...


allegodeting=3

Anbefalte innlegg

..men svangerskapene er ganske like.. har gått opp litt mer nå enn før, er i uke 11.

De to første fikk jeg da jeg var 21 og 23, nå er jeg 31 og har heller ikke samme far nå..

"alle" mener jeg får ei jente.. ringen viser jente og den viser gutt!! :)

kan det være to inni her? hehe

Er det noen av dere som har hørt eller erfart at hvis far har gått på steroider...= jente?

Vet om mange som har fått jente da..

Og samboeren min gikk på det for noen år siden, men ikke så aktiv med det lenger...

Er så spent, skal på 1. kotroll i morgen kl 11.. men legen kan jo ikke se noe.. så tidlig!

På de forrige UL jeg var på her i byn, fikk jeg ikke vite hva det var, fikk beskjed om at det ikke var "bytterett". Men det er jo moro å få greie på uansett da..

Ønsker oss jo et friskt barn, samme hva det er!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder å få vite kjønnet på UL, så tror jeg det har skjedd store endringer på 8 år. Jeg kjenner flere som har fått lit sure svar når de har spurt om kjønnet for 5-6 år siden, mens når de kommer tilbake noen år senere så har det snudd.

 

Vi fikk vite kjønn for 3 år siden, og det var ikke noe problem.

 

Steroider vet jeg ingenting om, unntatt at jeg nok ikke ville synes det var greit at min mann gikk på det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! :) Takk for svar!

Nei, han var ikke min mann heller da.. Han bruker det ikke og har ikke brukt det dette året som vi har vært sammen..

Da hadde det rabla for meg! hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...