Gå til innhold

Hvordan gjør dere det??


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Med dusjing og stelling av dere selv?? Gjør dere det når småttisene sover eller??

Jeg tar første stellet mitt sammen med lillen- han sitter i vippestolen og ser på ;-D også steller jeg meg ferdig, dvs sminker meg osv, når han sover formiddagsluren sin..... hvis han gjør det da.......

Tørr ikke å dusje mens han sover f.eks,- gjør dere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg legger han på stellematta på badegulvet når jeg dusjer. vi har svart og hvit mønstret tapet på badet som han er kjempe fasinert av. kan titte på den leeeeeeeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer kjapt, så jeg tørr dusje mens han sover, ja.. Men stort sett er han med på badet. Enten sitter han i vippestolen sin, eller han ligger på gulvet. Han er myye mer tolmodig nå enn for noen uker siden.. Han kan f.eks leke i det uendelige med den babygymgreia si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dusjet 2 ganger alene hjemme. Da har Hanna ligget på badegulvet på stellematta. Men hun har ikke verdens beste tålmodighet. Jeg dusjer FORT :-) Men det er litt godt å få smørt kroppen og sminket seg litt også.....

 

Tørr ikke dusje mens hun sover enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det stort sett når hun sover - for hun er ikke så tolmodig ennå.... - Men herregud å kjapt jeg klarer å stelle meg om dagen..... hihi Dusjer på 2 minutter.... Blir vel lettere etterhvert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg står opp når jeg har gitt minsten mat i ni halv ti tiden, han sovner etter maten og sover en times. Da våkner to åringen så vi tar en dusj "sammen" og så får 2 åringen bade mens jeg sminker meg ol. Når vi er ferdige på badet våkner stort sett minsten og da er det hans tur til å bli stelt

 

Så her går det slag i slag på morgenen.... ikke alltid det blir sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer stort sett etter Mia Elise har fått mat i ni-ti tiden, da ligger hun i vuggen sin på soverommet mens jeg dusjer. Tar på musikken på uroen og da ligger hun der og gliser som bare det. Noen ganger sovner hun også, og jeg ser ikke noe problem i å dusje når hun sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer med døren åpen, etter at han har fått morgenmaten sin. Da sovner han en liten stund, så jeg rekker å ordne meg. Etter det er det hans tur til å få sitt morgenstell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla sover mellom 7 og 10/11 sånn ca, eller 10 og 14. Spørs hvordan natta har vært, så får gjort masse da. Hun har en økt med 3-4 timers soving etter "frokosten". Det er gode timer og ha etter natta :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter ti hun sover så legger jeg ut et mykt godt teppe på gulvet og legger henne der. Da kan jeg dusje og slappe av mens hun sover som en stein:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...