Karma! Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 venter og venter men nei, ingen mage den vokser nok inn i ryggen! kjennes slik ut. må vel ligge på magen å få ul på ryggen når jeg skal dit neste uke kjiiipt å vente på den.. *utålmodig!*
*RutIetutt* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Ja, en gleder seg jo til en kan se at en har gravide-mage, men som du sier så ligger nok babyen langt bak mot ryggen din. Har en venninne som har det på samme måten. I to svangerskap har hun blitt ekstra fulgt opp pga så liten mage, men babyene vokste helt fint pga at de lå langt bak. Er jo litt greit helt på slutten da....slipper å se ut som en strandet hval...he he...eller så skal du nok se at den plutselig popper frem - er jo noen som har det sånn også)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Sånn var min uke 18 også... Dagen etter UL "poppet" magen ut... Helt rart. Trodde det var bare tull at magen kunne komme over natta, men det gjorde den altså på meg. Plutselig en dag kommer den... :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 jeg har to fødsler bak meg og har ikke hatt mage med noen av di... er bare noen som er sånn
junibarn:) Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Hei Jeg er i slutten av uke 19, og har heller ikke fått noe særlig mage. Så jeg kan fint bruke mine vanlige bukser. Jeg har gått opp under 1 kg, men ifølge alle undersøkelser vokser fosteret normalt - og jeg vet det blir en jente - hurra!
2blånisser Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Hehe, får håpe du slipper å ligge på magen:) Hvis du er førstegangsfødende så strekkes livmora saktere enn de som har født før, derfor kan det gå lengre tid før du får mage. Og de som er lange får senere mage enn de som er korte i overkroppen. De har mer plass inni der som fosteret kan "gjemme" seg i. Det forklarte iallefall jordmora til meg. Jeg har stor mage denne gangen. Og jordmora sa det var fordi jeg hadde født før, var kort i overkroppen, og skambenet mitt står også ganske høyt. Hun målte magen, og det var helt normalt ifølge kurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå