Gå til innhold

han har "utslett" / tørr hud..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen hva det kan være? Ser ikke ut som om han plages med det, så jeg tror ikke det er noe farlig. Mest sannsynligivs bare tørr hud,noen råd til hva slags krem jeg kan smøre på?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spenol , vil jeg anbefale :)

Den er mild og god , og billig... Ikke no krise å kjøpe en annen krem hvis den ikke skulle være bra for akkurat din gutt :)

Skrevet

A-creme er fin. Brukte den før, men har gått over til trixéra nå, den har gjort underverker med eksemen til tuppa.

Skrevet

Jeg kjøpte A-creme på HS i dag, for gutten min har også tørr hud særlig i kjakene. Ble anbefalt den av mange :o)

Skrevet

Jeg har hørt at A-krem inneholder skadelig stoffer, vet ikke om det stemmer. Jeg bruker sinksalve til min og det funker bra.

Skrevet

Vesla har atopisk eksem, tørr hud og har hatt et par forferdelige omganger med bleiutslett. Det som hjelper helt fantastisk er mandelolje. den er desinfiserende og helt fantastisk på eksem og tørr hud. Hell litt på en bommulsdott og smør på. Vesla vår får fløyelsmyk hud som varer en god stund.

Skrevet

Vi bruker aderma xomega, kjøpes på aptoeket - den er også supergod. Da vi kjøpte den fulgte det med en liten flaske med dusj olje også, den bruker jeg på en klut i dusjen etter babysvømmingen. Utrolig god krem. Han får eksem av visse typer matvarer, så vi er i test fasen nå, så er han ille bruker jeg kortison, en ved litt eksem og tørr hud forebygger vi med aderma.

Skrevet

Vi bruker også A-derma Xomega, den er litt dyr men veldig god. Og litt kortison noen dager hvis det blir mer som sår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...