t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Får dere stelt huset, ordna dere selv og sånn hver dag?? Huff, jeg syns dagene bare flyr jeg, rekker liksom ikke noen ting!! Nå har heldigvis lillen begynt å sove litt på dagen på egenhånd igjen (ville bare ligge på armen noen daer), så da er det kanskje håp om å få fiksa litt;) Merker bare når vi har en avtale- da stresser jeg som bare det for å rekke å mate, skifte, stelle meg selv, pakke osv........ Hmm, kanksje bare meg som er lite strukturert også da.......
Beibi82 Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Samme her! Rekker så vidt å dusje.. =/ er igrunn avhengig at mannen er hjemme for å få tid til det.. og huset.. hehh ser ikke ut! Det er gubbiss som tar ryddinga (til hans gremmelse) nesten hver dag etter skole/jobb. Trenger noe å bære hu i ja.
seff Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Får ikke gjort stort nei. KUNNE selvølgelig stått opp 7 når Mira sover etter første mating...Men syns det er mye koseligere å ligge en time ekstra i senga med henne! Så får jeg gjort littegrann når hun tar en times lur på formiddagen, men så er hun våken fram til 15-16, så da er det slutt. Må dusje når sambo er hjemme...Får tatt det aller verste rotet på kvelden,,,Men så er Mira våken fra 19 til 22-23, så vi får ikke gjort så mye da heller...hehe...det får bare være! Er egentlig sykelig ryddig, men har innsett at det viktigste nå er å være sammen med vår lille gulljente. Venter på sånn Peanut shell slynge, så får se om jeg får gjort noe mer da,,, :-)
*Lucia* Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 INGENTING!! :-) Når Hanna sover etter mating mellom 0500 og 0700 så sover jeg også. I dag våknet hun 0930. Deilig. Men da sover hun ikke akkurat mye på dagen..... bortsett fra når hun ligger på armen og da får jeg ikke gjort mye. 2.gang i dag jeg dusjer når jeg er alene hjemme. Da ligger Hanna på badegulvet oppå stellemadrassen og hun har ikke verdens beste tålmodighet..... Huset........... ehh........ Mannen min tar heldigvis endel, ellers har jeg klart å fått vasket litt klær..... Dagene bare FLYR!!!!!!!!!!!!
popkind Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Det er ikke mye som blir gjort nei... enige med dere over.... Her tar gubben seg t.o.m av middagen om dagen..... Egentlig litt deilig, da Dagene flyr fortere enn svint! Hjelp, jeg må gå å pakke og sminke meg før hun våkner, skal bort på besøk.... hei og hopp så lenge....
Kristannaa Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Får ikke gjort stort jeg heller. Idag dusja jeg for første gang når han sov. Tror aldri jeg har dusja så raskt før i mitt liv,hehe. Eneste husarbeidet jeg gjør er å putte klær i vaskemaskinen;) Kasper vil hvertfall ikke ligge under babygymmen mer enn ett par minutter,her er det ligge på armen som gjelder! Gleder meg til å kunne bruke den babybjørnen litt.
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Vippestol fra Babybjørn anbefales på det varmeste!!! Den har jeg Magnus i på badet når jeg dusjer. Når han er god og mett ligger han der og kikker og hører på lyden av dusjen. Når jeg må ordne litt på kjøkkenet er han med det også. Da står han enten på bordet (pass på her folkens), eller på gulvet. Så ser han litt, hører på lyder osv. Snakker selvfølgelig med han også. Jeg bruker ikke stolen for lenge av gangen ennå, men han ligger veldig bra i den. Får ikke gjort sånn kjempemye hjemme før mannen kommer og tar Magnus litt, men noen effektive minutter går bra mens mini sover eller sitter i vippestolen.
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 jeg får stelt lillegutt og meg selv, vasket og ryddet når han sover.. så her får jeg gjort en god del.. hehe om jeg gidder da.. hehe enkelte dager er jeg bare lat, og da slapper jeg bare av..
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 Jeg syns jammen jeg får gjort det meste jeg! Både dusjer og steller meg mens Mia Elise ligger i senga og titter på uroen sin etter mat, går en lang tur et par timer og så pleier hun og sove et par timer fra tre tiden. Da rekker jeg å lage middag og vaske klær og sånne ting. Om kvelden er det pappaen som tar ansvar for Mia Elise og da har jeg tid til å gjøre litt da også. Men for all del - dagene flyr!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Litt forskjellig her.. Men får gjort mest på dagen.Ettermiddagen og kvelden er vesla mye våken, prøver å sitte med henne da. :-) Men klesvask og oppvask klarer jeg som regel, i tillegg til stelle meg selv og sånn. Noen dager er vi ute hele dagen nesten, triller, går på kafe/besøk. Mens andre er vi bare hjemme, later oss og sover på benken. Vesla på magen og ser på tv.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå