Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 2 1/2 år er veldig glad i Biola, men han få et glass hver morgen (halvt vann, halvt biola) og ett til barnetv, pluss at da har jeg tran i. Syns dere at det er alfor mye sukker i Biola til at jeg bør fortsette å gi dette? Han er jo blitt veldig vant til de med smak, så tror ikke det går å gi vanlig Biola....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den totale sukkermengden i kostholdet som er viktig. Kan ikke tenke meg at 2 glass Biola er problematisk i et normat sunnt kosthold.

Skrevet

BIola er sundt året rundt hehe håper jeg hvertfall

Gutten her i huset på 2 har til tider vært vill etter biola.

Nå begrenser det seg til kanskje 150 ml daglig

I perioder drakk han sikkert 400 ml

Tror ikke det er skadelig

Gjest thricane
Skrevet

tror ikke du skal bekymre deg for det. jeg gir min faktisk mer biola enn det du skriver her. han får dette i stedet for melk.

men han spiser grovt brød, sunt pålegg, frukt/yoghurt og hjemmelaget middag hver dag. ikke noe godteri, kanskje kjeks på lørdag, så er overhodet ikke bekymret for sukkerinntak.

Skrevet

Bare han totalt sett ikke får i seg for mye sukker går det vel bra. Vi har gitt datteren vår på 3 1 kopp (ca 150 ml) Biola hver dag til barne TV siden hun var ca 1,5, og hun har siden det ikke hatt diare en eneste gang, så jeg tror det er lurt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...