Gå til innhold

Har gitt han grøt i 1 uke nå, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

han reagerer ikke på det i hele tatt. Han synest det er kjempegodt, og virker som om han vil ha mer når det er tomt. Er komt opp i 3ts nå...

Jeg lurer på om jeg kan begynne å gi han en hel porsjon om kvelden allerede nå? Han liker det jo så godt... Og når dere gir en hel porsjon, gir dere melk i tillegg etterpå da, eller holder det med grøten?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir pupp først jeg, så litt grøt!

Skrevet

Ja, det glemte jeg å skrive! Han er 4mnd. På helsestasjonen sa de at jeg burde begynne å gi grøt nå, for han får mme, og da anbefaler de visst å begynne med grøt tidligere...

Skrevet

kanskje litt fort fra 3 ts til full porsjon. men når jeg så det gikk fint med grøt økte jeg relativt "fort". men likevel gradvis..

Skrevet

OK. Så da kan jeg evt øke gradvis med 1ts hver dag, kanskje?:) Istedenfor annenhver dag, som gjort til nå?...

Skrevet

ja gjør det:)

min lille kar har aldri hatt problemer med magen, men når vi starta med grøt ble den litt tregere. måtte gi litt malt i grøten en periode.

nå trenger vi ikke det lenger!!! så lenge barnet er ivrig og dethar gått greit i en hel uke går det nok helt fint:) snart spiser h*n full porsjon skal du se!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...