Brillemamma Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 han reagerer ikke på det i hele tatt. Han synest det er kjempegodt, og virker som om han vil ha mer når det er tomt. Er komt opp i 3ts nå... Jeg lurer på om jeg kan begynne å gi han en hel porsjon om kvelden allerede nå? Han liker det jo så godt... Og når dere gir en hel porsjon, gir dere melk i tillegg etterpå da, eller holder det med grøten?...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Gir pupp først jeg, så litt grøt!
Brillemamma Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2007 Ja, det glemte jeg å skrive! Han er 4mnd. På helsestasjonen sa de at jeg burde begynne å gi grøt nå, for han får mme, og da anbefaler de visst å begynne med grøt tidligere...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 kanskje litt fort fra 3 ts til full porsjon. men når jeg så det gikk fint med grøt økte jeg relativt "fort". men likevel gradvis..
Brillemamma Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 OK. Så da kan jeg evt øke gradvis med 1ts hver dag, kanskje? Istedenfor annenhver dag, som gjort til nå?...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 ja gjør det:) min lille kar har aldri hatt problemer med magen, men når vi starta med grøt ble den litt tregere. måtte gi litt malt i grøten en periode. nå trenger vi ikke det lenger!!! så lenge barnet er ivrig og dethar gått greit i en hel uke går det nok helt fint:) snart spiser h*n full porsjon skal du se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå