Gå til innhold

Til alle som har hatt sopp i svangerskapet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satset dere på at det var det dere hadde og behandlet det,eller tok dere turen til legen for og få det bekreftet..

Behandlingen er gjort på en dag og er ikke til fare for spiren?

Usj,jeg tror jeg har fått det,men legen hadde ikke muligheten til å sjekke det før helgen:(

Er det sånn at begge må behandles eller holder det med meg.Aldri hatt sopp før jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å få dette bekreftet hos legen. Canesten kan fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. Jeg har vært mye plaget med sopp og når jeg hadde det sist var jeg 12 uker på vei. Ble anbefalt av legen å kjøpe en seksdagers kur. Den funket!

Skrevet

Det bør behandles, og du kan kjøpe det respetfritt på apoteket (canesten). Jeg fikk beskjed om at jeg hadde soppinf i forrige svangerskap og fikk beskjed om å bruke canesten. Kjøpte krem + en vagiatore(?), men den må du sette inn med fingerne og ikke bruke applikatorhylsen - det er ikke farlig for babyen din. Det holder vel i utgangspunktet med å bahendle deg - fikk i allefall ikke beskjed om noe annet den gangen jeg fikk det. Hvis du ikke er sikker på at det er sopp du har ville jeg ventet til legen bekreftet det - men er du sikker og det er plagsomt (og det er det jo som regel) ville jeg behandlet det før helgen. God bedring:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...