Gå til innhold

Lillieri - er du her? Ang morkakeløsning

Tindra38

Anbefalte innlegg

Jeg leste innlegget ditt lengre ned og håpet å høre hvordan det gikk med deg - du er vel kommet langt på vei nå?

Jeg fødte i uke 26 (+5), gutten min døde etter 15 dager pga en sykehusinfeksjon - men årsaken til at jeg fødte/hastekeisersnittet var muligens en liten løsning. Legene vet ikke om livmoren sprakk litt opp og dermed løsnet morkaken - eller motsatt, at morkaken løsnet og så sprakk en tidligere perforasjon opp.

Uansett kjente jeg meg igjen i livssituasjonen din før dette skjedde. Min eks døde plutselig nærmere 2 mnd før. Selv om han var eks, så var det et lite sjokk at en så ung mann plutselig dør ... Stress i ansvarsfull jobb, ny bolig, salg av gammel osv. Jeg hadde også kynnere, ikke fra uke 10, og tror alt kaos bidro ihvertfall til at det skjedde.

Mistet min sønn 14. oktober, er ikke gravid igjen. Kommer til å være nervøs om jeg blir det.

Ta gjerne kontakt her!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Tindra38

Dette var jammen trist (gråter litt nå). Jeg er ganske sikker på at livssituasjonen min hadde mye å si for det som skjedde. Legene har ikke gitt meg direkte medhold, men når jeg ser hva du skriver så styrker jo det denne antakelsen.

Det går bra med meg så langt. Er i uke 23 nå og skal til ny UL i neste uke for å sjekke blodgjennomstrømningen i morkaka. Jeg er hundre prosent sykemeldt og utsetter meg for minst mulig stress. Men jeg er jo nervøs. Noen ganger føles det som om jeg har en tikkende bombe i magen. Likevel klarer jeg ikke å tro at det skal gå galt en gang til.

Håper på å høre fra deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...