løven78 Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Hei på dere jenter! Jeg holder på å pakke bagen til sykehuset og lurer på hva dere reiste hjem i? Altså dere selv, pakket dere med dere klær fra før svangerskapet eller fortsatte dere med mammaklærne? Har blitt så vant til den store magen at jeg ikke klarer å se for meg at jeg skal tilbake igjen til de "gamle" klærne mine Noen tips?
Skilpadden Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg dro hjem i mamma-klær. Det tok litt tid før de gamle klærne passet igjen. Magen er ganske stor og slapp etter fødselen. En joggebukse fungerer jo også fint!
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 jeg har kjøpt joggebukser som er litt større enn klærne jeg brukte før graviditeten...har en skummel anelse om at kroppen liksom ikke er helt som den var for 10 mnd siden bare dager etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Trur nok det er litt individuelt. Med førstemann gjekk eg tilbake til mine vanlige bukser 2 dager etter fødselen. Med nr to var eg en str større enn før fødselen. Det har vel litt med kormykje enin legg på seg og kor fort musklane trekk seg tilbake trur eg. Denne gangen tar eg med mellomstore kle evt joggebukse. da har eg litt å gå på om eg ikkje går tilbake like fort denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå