nungo Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Vi tenker på deg, vet du! Det er så spennende og jeg håper og krysser alt jeg kan for deg!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 krysse, kyrsse, krysse....ü
gull-ønske Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Ja, vi venter i spenning og håper, håper, håper.....
skifer Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Heisann jenter:) Takk som spør. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro,føler meg hverken på den ene eller den andre måten. Synes kanskje puppene er litt mindre ømme til og med,bortsett fra ved berøring da. Føler meg egentlig ganske kvikk og opplagt i dag. Rett og slett ganske så symptomløs og kjedelig he he Har ikke bestemt meg helt for når jeg evt skal teste,får bare ta det på sparket,er best sånn. Kos at dere tenker på meg
nungo Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 Ja, ja, men håpeY er ikke ute før tante faktisk viser seg! Jeg er heller ikke så flink å planlegge når jeg skal / ikke skal teste, så det blir litt når det passer - det endrer jo ikke på resultatet uansett, og det blir etter hvert dyrt med alt for mange bortkastete tester. Vi fortsetter å tenke på deg :-) MEN uansett når du tester MÅ du love å melde tilbake til oss - for vi er nesten like spente som deg, vet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå