Gå til innhold

Hvor mye klær i str. 50 kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått tips om at det lønner seg å ha noe i så liten str,ihvertfall hvis man vil det skal passe når den lille kommer.Noen bodyer og et par dresser må vel holde,de vokser jo fort..Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare noen veldig få bodyer og en nattdrakt eller to. Samt et helsett med klær..

Skrevet

Jeg har vel kjøpt en to-tre bodyer, men ikke så mye mer. Aner ikke hvor mye man trenger. De vokser vel ganske fort ut av str 50?

Skrevet

Til første kjøpte vi en sparkebukse, en body og en pysj i str 50, og det brukte ho kanskje i max 2 veker. Så har ikke tenkt og kjøpe meir i 50 denne gangen. Ho var 52 cm når ho vart født da...

Skrevet

jeg har også kjøpt en trepakning med bodier og en sparkebukse + at venniner har strikket i sånn knøttestørrelse. regner med at det holder, hvis ikke så har vi heldigvis kjøpesenter like i nærheten og jeg har en mann som klør i fingrene etter å shoppe til baby, he he

Skrevet

Vi har noen bodyer og sparkebukser fra førstemann, så kommer ikke til å kjøpe noe særlig i den størrelsen. Har kjøpt en pysj og en body...

De vokser fort, men de må jo ha noe å bruke de første ukene også. Jeg synes det var greit å bruke str. 56 og heller brette opp litt i starten.

Skrevet

Vokser ofte fort ut av det, ja...Men det er klart, hvis barnet er litt lite så bruker det kanskje 50 noen uker iallefall. Men det går jo an å kjøpe inn etter babyen er født, og man ser hva man har behov for. Dessuten har iallefall vaskemaskinen gått daglig hos meg den første tiden med de to andre barna, så man trenger ikke altfor mange skift heller. Det går veldig mye håndkler og kluter osv i starten, og da er det jo bare å hive body/dress med i maskinen. Dessuten går det jo fint å bruke klær som er litt store... De nyfødte babyene ligger jo temmelig stille, og ofte har man jo et teppe omkring de i starten.

Skrevet

min baby brukte 50 leeenge...men hun var 46 cm lang og 2700g...så kommer helt ann på....50 klærne var nesten for store..

Skrevet

Jeg kjøper INGENTING i str 50, for sist jeg gjorde det, kom det ut en baby på 52 cm, og han passet ikke de klærne for å si det sånn:) Og str 56 brukte han bare noen uker, så måtte vi opp til 62.

Så alt jeg kjøper denne gang, blir str 62, og heller brette de litt opp.. Men det er jo fint å ha feks sparkebukse i str akkurat passelig:)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe enda, men kommer sikkert til å kjøpe et par sparkebukser. Ellers satser jeg på å låne av venner:-)

Husker at da jeg fikk nr4 gjorde alle regning med at at jeg hadde alt jeg trengte. Hadde imidlertid gitt bort alt etter nr3, hadde bare skaffet meg noen bodyer og en sparkebukse eller to og svøpte ellers den lille i tepper... To dager etter at vi kom hjem hang det to store bærepose med klær str 50/56 på døra. Fantastisk!! En får alltid (eller får låne) noe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...