MammanTilGullene Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Hvis barnehagen får offentlig støtt får man ikke kontantstøtte. Dette gjelder de aller fleste private barnehager og familiebarnehager.
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 nei trodde ikke det, begynte å lure når jeg leste kommunal bhg under, så måtte jeg bare spørre... hihi takk for svar!
Nordlyspar♥ Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Kanskje noen kan forklare dette med kontantstøtte for meg..*surrehue* hehe... Man får altså kontantstøtte hvis man ikke har barnet i barnehage, og mister den om man har barnet i barnehage,,, hva er egentlig meningen med denne kontantstøtta... å holde mødrene hjemme????
Gjest Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 du får ca 3000kr i mnd i kontantstøtte om du ikke har barnet i barnehage-... men det er jo ikke like mye som om du er ute i jobb akkurat så for min del er det ikke nok til å holde meg hjemme. men jeg tror, etter det jeg har lest her inni, at du får det om du ikke har barnet i bhg, selv om du er ute i jobb, så du kan jo ha det hos dagmamma... også er det vel for dem som ikke får barnehageplass og sånt.. men jeg har ikke så veldig peilig på det...
Nordlyspar♥ Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 ok, da skjønner jeg litt mere, hehe. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå