Gå til innhold

får man kontantstøtte når man har barna i familiebarnehage eller privatbarnehage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis barnehagen får offentlig støtt får man ikke kontantstøtte. Dette gjelder de aller fleste private barnehager og familiebarnehager.

Skrevet

nei trodde ikke det, begynte å lure når jeg leste kommunal bhg under, så måtte jeg bare spørre... hihi

takk for svar!

Skrevet

Kanskje noen kan forklare dette med kontantstøtte for meg..*surrehue* hehe... Man får altså kontantstøtte hvis man ikke har barnet i barnehage, og mister den om man har barnet i barnehage,,, hva er egentlig meningen med denne kontantstøtta... å holde mødrene hjemme????

Skrevet

du får ca 3000kr i mnd i kontantstøtte om du ikke har barnet i barnehage-... men det er jo ikke like mye som om du er ute i jobb akkurat så for min del er det ikke nok til å holde meg hjemme.

men jeg tror, etter det jeg har lest her inni, at du får det om du ikke har barnet i bhg, selv om du er ute i jobb, så du kan jo ha det hos dagmamma...

også er det vel for dem som ikke får barnehageplass og sånt.. men jeg har ikke så veldig peilig på det...

Skrevet

ok, da skjønner jeg litt mere, hehe. Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...