Gå til innhold

hva er symptomene på sopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra økt utflod?

Kan man unngå å vite at man har det?

Hvordan behandles det når en er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får kløe...svir når du tissa og sånt...litt meir lukt og økt utflod...

når man e gravid så vil æ anbefal en pakke de har på apoteket som innehold både salve og stikkpille...e beregna på gravide...salva smør du rundt skjeden og sånt...stikkpilla føres inn i skjeden...veldi mye meir effektivt en canesten...:)

Skrevet

Du kan behandle det med canesten. I bruksanvisningen står det: Symptomer- Kløe som utvikler seg til en brennende fornemmelse ofte ledsaget av en gulhvit osteaktig utflod.

Canasten kan brukes av gravide. Ved gjentatte infeksjoner over lang tid bør lege kontaktes for å bekrefte at symptomene skyldes soppinfeksjon.

Skrevet

Jeg hadde sopp i begynnelsen av svangerskapet....jeg kjente ingen lukt, men hadde mye tykk utflod. Sånn at jeg måtte gå med truseinnlegg hele tiden...kjempe irriterende, men hadde lest at det er normalt å få økt utflod når man er gravid. Jeg fikk anbefalt av legen å kjøpe en 6 dagers kur med canesten. Stikkpillene MÅ føres inn med fingeren, og ikke den plastikkdingsen som følger med, bare for sikkerhetsskyld! Det var ihvertfall det legen sa til meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...