Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på halvannet år har nå vært sjuk i 12 dager. Feberen har kommet og gått, men hun har stort sett vært i godt humør. Problemet er at hun ikke har villet ha mat, og vi har måttet tvinge henne til å drikke. Har ringt til legen flere ganger og fått beskjed om at jeg sikkert er litt overbekymret som mor, små barn er ofte syke, og det er sikkert bare en forkjølelse. (Uten snørr og hoste...) I går ringte jeg og sa jeg SKULLE ha en time. Da var det en annen som tok tlf og hun sa at selvfølgelig skulle jeg få det! Viste seg at vesla har streptokokkinfeksjon i halsen. Fikk beskjed om å gi henne paracet til medisinen begynte å virke, siden hun antagelig har fryktelig vondt i halsen. Nå føler jeg meg som en dårlig mor som ikke maste enda mer om legetime tidligere, og er mildt sagt forbanna på kontordama som jeg snakka med de første gangene jeg ringte! Vi har akkurat flyttet og byttet fastlege, og jeg er sjokkert over at vi ikke fikk time med en gang til et lite barn. Har nok vært veldig heldig tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått erfare at det å stole på magefølelsen er kjempeviktig. Stå på . Neste gang gir du deg nok ikke :)

Skrevet

Jeg synes det er utrolig provoserende at kontordamene som tar telefonen på legekontoret rent faktisk sitter og tar medisinske avgjørelser uten kompetanse til å gjøre det!!!!!!!!!!!!!!!

Vi mødre må bare stole på magefølelsen og morsinstinktet, vi vet når noe ikke er som det skal med barna, og da er det bare ikke å gi seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...