Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Min gutt på drøye 4 mnd er veldig vanskelig å få til å rape etter han har spist. Vi forsøker godt over skulderen, og sittende litt bøyd fremover. Av og til kommer det kanskje bare heller en liten fis eller ingenting. Må de egentlig alltid rape, eller kan de av og til ikke ha behov for det. Noen som vet? Hvor lenge skal de egentlig rapes?
nasse nøffen Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 de trenger ikke rape.. individuellt.,, min har aldri rapet,,, jeg samsov en periode,og hun bare lå å spiste, og sovnet deretter,, aldri maset m den rapingen jeg de sier hvis den ikke kommer innen ett par minutter er d ingen vits
WP-TLogPeanut Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 De aller fleste babyer må rape,men ikke alle. Du merker det sikkert fort på gutten hvis han ikke har behov for det For hvis lufta ikke kommer opp,blir det jo veldig vondt.. og da hyler de da Jeg hjalp TL til å rape helt til hu skulle begynne å sitte på fanget , eller leke i gulvet , hehe, for da kom det av seg selv Og det med at det ikke er vits hvis det ikke kommer etter 2 minutter er bare tull.. Noen som ikke får opp en rap før timer etter mat,men får kjempevondt av det så.. Opp må lufta uansett hvor lang tid det tar.
MammanTilGullene Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Jeg slutten å ta henne opp for å rape før hun ble tre mnd. Veldig sjelden hun har behov for det lengre, og hvis hun trenger det så ordner hun det som oftest selv ( hun er 6 mnd nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå