Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Får man kjøpt disse på nett? Var inne på hjemmesiden, men kunne ikke finne det.
findus Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Her er link: http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&produkt_nr=2028# og bilde: http://www.babykos.no/bilder/toybleie400.jpg Jeg har akkurat bestilt, men etterpå har jeg hørt at de er noe skikkelig ræl... Så vi får se :-) De koster 10 kroner stk, men det er 110 kroner i frakt, så blir litt teit å bare kjøpe en eller to for å prøve...
Madamina Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Kjøpte 1stk for å teste og forlangte at de stapte den i en konvolutt med porto 22 kr. Det gikk greitt. Bleia var bare til å kaste. Urinen samler seg opp i en dam inne i plastbelegget og renner til siden og ut på klærne. Der er ikke nok fòr inni. Er en god grunn at de koster 10kr.
findus Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Tøft nick, puppeguri! De jeg har hørt om som har brukt babykos-bleiene har tatt ut vinylbelgget og bruker ullbukse utenpå. Men fortsatt er det noen som synes de er noe ræl - uten at jeg helt har fått forklaringa på hvorfor. Blir spennende å se
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er kjempefornøyd! Har brukt disse siden småen var et halvt år, nå blir han snart året. Men, har som noen kommenterte, tatt ut plastbelegget og bruker dem med hjemmestrikkede ullbukser. Har 40 stykker jeg...
findus Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Men de finnes ikke lenger! Den linken jeg la ut hadde jeg klippet ut fra et gammelt innlegg her. Og jeg sendte inn en bestilling for en stund siden. Men i går ringte det en dame fra babykos og kunne ikke helt skjønne hvordan jeg hadde klart å legge inn bestilling engang, for de har jo tatt bort sida. Og bleiene er det tomt for...
Ranveig R Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Eg har ikkje brukt bleiene slik som dei er, eg har tatt ut plastlaget og bruker heller ullbukser utanpå. Den viktigaste grunnen til at vi ikkje ville bruke eingongsbleier på småen var jo å unngå å pakke inn baken til lillegut i plast. Som bomullsbleie (då med ull som sperrelag) har bleiene fungert heilt fint det året vi har brukt dei. Vi jobbar med å få oss "full garderobe" med Popolini-bleier (dei er nettare i fasongen og trykknappane gjer at småen ikkje klarar å opne dei), men er fornøgd med Babykos sine og. Har brukt dei frå 3 mnd/7kg og brukar dei framleis ved 16 mnd/10kg.
Gjest Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 De har fortsatt bleiene, jeg fikk de tilsendt i dag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå