Gå til innhold

Nå har jeg virkelig rotet det til!

Anbefalte innlegg

Er så fortvilet her jeg sitter, trodde jeg hadde legetime kl 12 og så var det kl. 10... Nå får jeg ikke ny time før på mandag. Skulle ordne med enten sykemelding eller få skrevet ut et skriv ang svangerskapspenger. Har allerede en sjef som puster meg i nakken. Har vært sykemeldt til nå pga nattevakter og div svangerskapsplager. Dette har sjefen min svært liten forståelse for. Hadde gruet meg fra før til å ringe henne idag, og nå aner jeg ikke hva jeg skal si... Vet at dette er min feil, men gjort er gjort og nå er jeg bare så rådvill!

Skulle vært på jobb i helgen, men regner med at legen ville sykemeldt meg om jeg spurte. Nå vet jeg ikke om jeg skal ringe å si at jeg er sykemeldt og gamble på at jeg får en sykemelding på mandag...

måtte bare få det ut.

Fortsetter under...

Annonse

Legen min pleier å skrive sykemelding om jeg ringer. Tenkte å ringe imorgen, og dersom (tviler på det) hun ikke gir meg sykemelding tar jeg turen på legevakten. Ringte nettopp jobben og sa jeg var sykemeldt ut helgen...

Var forlengelse av sykemeldingen som var hovedgreien hos legen idag, så regner absolutt med at jeg får den. Var bare så fortvilet isted, så ikke en løsning på noe som helst... Underlig hva noen timer på puten kan gjøre med en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...