Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 ang. overgangsstønad. Sjekket kontoen min og har bare fått inn 6788 kr av de, skal jo egentlig ha 9070 kr.. noen som vet hva dette kan være? er det fler som også har fått så lite? eller har de bare gjort en feil?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 er det 1.mnd du får overgangsstønad? Det kan jo være at du ikke har fått utbetalt for en hel mnd, men for eks 3uker? Eventuellt får du det vel etterbetalt neste mnd? HAdde overgangstønad selv for noen år siden, men husker ikke helt hvordan det fungerte. Det enkleste er egentlig å bare ta en telefon til trygdekontoret. 2000kr spiller faktisk ganske mye når en er alene om omsorgen. Ring, de er der for å hjelpe!!!!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Tør du ikke ringe å spørre ? Beklager men aner ikke hvorfor..
LivetErEnLek Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Har du regnet med at de trekker deg i skatt? Du får nok ringe tk og høre. Håper for din del at de har gjort en feil.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 ja det er sant 8850 er det jeg får... men kan det være at jeg blir trekt pga. jeg ikke har levert skattekort?? gjorde jo ikke det i fjor heller... trodde man bare ble trekt en fast sum av overgangsstønad jeg...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Ja men man betaler ikke så mye i skatt..! Det gjorde i alle fall ikke jeg når jeg hadde overgangsstønad, ble trekt noen hundrelapper, men ikke nesten 30 % !!! Ring å hør du
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Vet jeg tok litt i med prosentene her..
nasse nøffen Skrevet 18. januar 2007 #9 Skrevet 18. januar 2007 ikke pga at du ikke har levert skattekort i allefall,,, mange har jo ikke fått det engang, hvis d må forandres... tror ikke det er før neste mnd man liksom MÅ ha levert inn det
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 Man trenger ikke levere skattekort for å motta overgangsstønad..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 nei det var det jeg tenkte også, har ringt, men hun jeg skal snakke med er ikke der før ett... skikkelig kjipt hvis de skal trekke meg så mye.. håper de får ordnet opp i dette snarest.. har jo regninger å betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå