Gå til innhold

Hvor mange timer tok fødselen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kom inn kl 8 for igangsettelse...

 

Fikk drypp 12.30 (hadde uefektive rier) og ut kom vesla 15.12.. Så fødselen varte "bare" 2 timer og 42 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vil nesten ikke tenke på det... Tok 2.5 døgn fra riene var med 5 min mellomrom og til hun kom.... Var på sykehuset første natten, sendt hjem med smertestillende og kom tilbake neste natt.... Kom inn på natten ca 3-4 tror jeg (etter å ha tatt taxi med en veeeeldig nervøs sjåfør... stakkars..)... Fikk hjelp med drypp ca klokken 12 neste dag og Emma kom ut 18.06...

 

Hadde en alvorlig bekkenløsning som gjorde åpningsfasen min laaaang og ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 1 time og 38 minutter fra vannet gikk hjemme og riene startet, rakk bare å være 40 minutter etter at jeg kom på sykehuset. Så dette blir sistemann!

Første kom etter 5 timer på sykehuset, og nr. 2 kom etter 3 timer på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte inn på sykehuset ca kl 22. fredag kveld. Ble liggende (fikk ikke reise meg siden hodet ikke var festet.)til lørdag kveld før de satte igang drypp. Hadde rier hele natten og bare 2cm åpning. Fikk feber og det ble akutt keisersnitt kl 5 på morgenen.0504 kom Benjamin til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte med litt "kiling" regelmessig i magen lørdag kveld, så jeg gikk og la meg, bare sånn i tilfelle. En halvtime i senga, deretter drønna det på med jevne rier hvert 5. min. Dro på føden søndag ettermiddag, ble dopa ned så jeg fikk sove, fikk næring intravenøst på natta, snuppa kom mandag i 6-tida.

 

30 timer sterke rier, 12 timer aktiv fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer fra jeg fikk komme inn på fødestua til gullgutten kom!

Var på ullevåll i ca 21 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg ble lagt inn på sykehuset tok det vel rundt 20 timer og da endte det med keisersnitt. Hadde holdt på i 30 timer før det. Riene var ikke effektive, så da de stoppet riene hadde jeg 7 cm åpning. Har tatt røntgen av bekken og det er trangt, så er spent på hvordan neste fødsel blir. Jeg har det iallefall i journalen min at jeg ikke skal ligge så lenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff har nesten fortrengt dette...

Jeg ble satt i gang kl 13, men frem til kl 18 var det ingen effekt. Fikk sterkere drypp og da var han ute på 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på sykehuset i 6 tiden på morran. Han ble tatt med haste. keisersnitt 19.06, så holdt på i 13 timer på yskehuset. Var nede dagen før også, men ble sendt hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt igang,vannet gikk 18.50...22.20 ble han født,en skikkelig drømmefødsel :)

(riene kom etter at vannet gikk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg brukte 1 time og 44 minutter :) Det gikk så fort at jeg ikke rakk å føle noen smerter, og takk og lov for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fødsel:

1500 - vannet gikk

1700 - rier

1830 - fem minutter mellom riene

1900 - to minutter mellom riene

1930 - Ullevål - 10 cm åpning

2300 - Pressrier

0030 - Karsten kom til verden...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første jenta tok det 4 timer og 20 minutter fra jeg ble satt i gang på sykehuset. Med neste tok det 23 timer og 25 minutter fra vi kom på Ullevål med 2min mellom riene før hun kom.

Har fine opplevelser fra begge fødslene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...