Gå til innhold

Åh, herregud!! Jeg fikk positiv test i går!!

Anbefalte innlegg

Vi skulle egentlig i gang med enda et forsøk.

Startet med primolut for å få blødning. Vanligvis har det bare tatt to dager før mensen var i gang. I går, på 6 dagen var jeg bekymret.

Skulle ikke pillene virke denne gangen? Ville det ende opp med at jeg ikke fikk mensen tidsnok til å få komme inn i uke 10 nå. Så jeg ringte Sankten. Som ba meg ta en test, og heller ringe på fredag om den var negativ og ingen mens var kommet.

Men dæven døtte. Den var jaggu meg positiv!!!

Jeg som knapt gadd å ta en test. Trodde faktisk det var en feil, før jeg leste gravid på displayet.

Hellandussen.

Har hatt ei jævlig natt!!

Redd for at primoluten kanskje kan ha gjort skade.

Men Sankten sa at det hadde den nok ikke. Jeg håper virkelig det!

Skal til legen senere i dag. Er vell kanskje en smule hysterisk. Men denne gangen skal det sjekkes at hormonene stiger, og at det faktisk er en graviditet i gang!

Gjett om jeg ikke savnet dere, og tilgangen til internett i går da!!

Vi får det ikke i gang selv før ut i neste uke. Har ventet leeenge nå.

(Jævla telenor!)

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye vennen .Krysser alt for deg.Måtte bare ringe jeg, da meldinga tikka inn :0)

Nå er du på vei på UL og jeg er så spent at jeg sitter her med vondt i magen :0) Venter på oppdateringa håper du er langt på vei..

Krysser alt for deg !!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

ÅÅÅ så braaaa!! Var her inne og smugleste og vet du er fra Ålesund så jeg har heiet ekstra på deg:-)))) Helledussan det var gode nyheter da. Dette skal nok gå bra skal du se. Lykke til videre!!

åhh det er så deilig å lese sånne gladmeldinger...

ikke vær redd for primolut.. fikk vite av en lege at i gamle dager brukte de den type medisin for å finne ut im de var gravid... om ikke blødningen ko, var de gravid.. hehe...

masse gratulerer.. dette har du virkelig fortjent, og jeg skal krysse fingrene for deg...

mange klemzer fra

Nå ble jeg glad nå sulamitten/ano´num, sånn som dere har strevd. gratulerer sååååå mye. stor klem fra meg. Husker du testet negativt forrige gang, men var allikevel gravid. Så spennende å følge deg fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...