maiprins Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 I går skulle jeg være kjempeflink å finne fram babysenga fra garasjen - det ser ikke ut som en garasje - mer som et lager - fullt av gamle møbler m.m. Jeg klarte å få ut senga men hvor var skruene? Etter 7 år - da sønnen min brukte den sist - så var det ikke sikkert at jeg ville finne dem. Men hurra - jeg fant dem. Så satte jeg igang med å vaske senga - 3 ganger - tok over en time - deretter så prøvde jeg å skru den sammen. Fikk det nesten til men mannen min måtte stramme til og fikse resten på kvelden. Og i dag - da gledet jeg meg til å få den inn på soverommet vårt - et trangt lite soverom - MEN senga var akkurat litt for stor - så jeg tenkte opptimistisk - jeg skrur av døra - da går det bra. Men da hadde jeg ikke tatt hensyn til endene øverst på senga som var bittelitt større enn endene på bunnen av senga....... Så da stod jeg der - en seng som var for stor for åpningen - og en dør som var skrudd av............ Da begynte jeg å gråte for fullt - stakkars meg. Ler nå!!! Ringte mannen min og fortalte med gråt i halsen om hva som hadde skjedd...........han sa med rolig stemme at han skulle ordne opp når han kom hjem. Han er sååå snill. Men da jeg hadde lagt på så demonterte jeg senga - klarte såvidt å skru den sammen på det trange rommet (det er skrå tak der i tilegg så det er veldig trangt) og fikk alt på plass - og tilslutt skrudde jeg på plass døra. For en start på dagen............. klem
carina og *jentegullet* Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 du er dyktig...stor applaus...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 *stolt av deg* flinke flinke du=)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 du er kjempeflink kan du være så snill ¨å smitte meg med litt pågangsmot!! klem
maiprins Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2007 åååå for noen fine ord mochicka nå ble jeg helt rørt jeg klem
maiprins Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2007 åååååååå theatvertimot nå ble jeg enda mer rørt takker for flotte ord. jeg er ganske sliten nå etter alt det strevet.......... takk igjen klem
gosnut Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Flinke flinke deg!!! Kan du sende litt energi til meg?? Jeg må snart sette i gang med lignende prosjekt.... Hehe! Du skal være stolt av deg selv ihvertfall!
maiprins Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2007 hei gosnut skal prøve å sende deg energi ;-) takk for oppmuntrende ord - nå setter jeg snart igang med rengjrøing og stryke gardiner. Men belønningen min istad var en glass coca! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå