Gå til innhold

Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll nå. Har hatt kynnere i to dager nesten uten stopp og er åpen 1 cm. Proppen gikk i går også, så jm trodde at jeg skulle være klar med fødsel i hvertfall i løpet av helgen. Det nærmer seg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du venter og venter......:)

Du får pakke bag (husk fotoapparat) og vaske på bayklær så lenge da.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til:)

Skrevet

Masse lykke til.. :)

Lenge til terminen?

Skrevet

Ååååå..... Tenk det, da! Så herlig!!

Masse lykke til!!!

Skrevet

Takk:-) Jeg har UL-termin 25. Men min mens-termin var i går. Nå har det roet seg litt her med kynnerne. Har sovet litt nå. Får ikke sove mye på natten, men det er jo ikke alene om. Håper smertene det tar seg opp i løpet av kvelden:-)

Skrevet

lykke til. må si at jeg er litt misunnelig egentlig. men jeg får vente gitt. er jo en stund igjen. blir spennende med opdateringer fra deg! jeg følger spent med.

Skrevet

Sa hun no om at du var moden?

Da jeg sjekket meg forrige mandag så sa legen: "Du er ikke moden, og det syns jeg bare er bra. For da føder du ikke..."

Men begge gangen jeg fødte tidligere så var jeg ikke moden, så det skal jo ikke ha no og si...

Hva sa hun til deg?

Lykke til forresten!

Skrevet

Hun sa egentlig ikke noe om det, kun om åpningen. Men hun forklarte hvor lang livmortappen egentlig er (2-3 cm ca) og min var bare noen få millimeter. Er man ikke helt moden når tappen har "trukket" helt opp? Er ikke helt sikker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...