Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg er student, men har lyst å bruke 1 "semester" til som permisjon. Syns det er litt tidlig for snuppa å begynne i barnehage når hun er 1 år. Andre som har det på samme måte?
Sigbeth Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 ja. Jeg tenkte at jeg skulle være litt lenger hjemme. men vi har søkt om barnehageplass likevel, for hvis vi ikke gjør det innen fristen er det vanskelig å få plass i det hele tatt. Synes det er helt fjernt å tenke på at han skal i barnehage! Men vi tenker at hvis vi får plass så kan vi kanskje komme fram til en avtale med barnehage om enten utsatt start eller deltid el. Kommer også an på om jeg finner "drømmejobben" - har lønnet permisjon men ingen jobb å gå tilbake til pga jeg jobbet for vikarbyrå.
m-mamma Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Jeg skal. Han blir 1 år i april. Vi søker bhgplass neste barnehageår (aug 07), men vet ikke helt om vi takker ja hvis vi får plass. Evt skal jeg jobbe halv stilling fra høsten.
prince and princess brud060609 Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 jeg har bedt om 1 år til jobbe som dagmamma det året og en liten kvelds jobb.. søkt plass fra aug 07 får se hva vi gjør om vi får noe plass
Kose-KU Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har tenkt å være hjemme lenger enn 1 år. Hun er bare 2 mnd, så er en stund til enda, men det er i vært fall det jeg har planlagt og har lyst til.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Hvordan får dere det til å gå rundt i tilfelle? Ingen andre studenter som vil ha mer en 1 år??? HI
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #7 Skrevet 18. januar 2007 Dagpenger? :-) Tjente over 300 000 i -06, så det lar seg gjøre :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 For å få dagpenger så må du være aktiv jobbsøker og ikke bare det, du må ha enten dagmamma eller barnehage til barnet ditt. Dette for at du skal kunne begynne i ny jobb på kort varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå