Gjest Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Sofie har fått sin første tann, 3,5 mnd gammel! Trodde Peter var tidlig da han fikk sin første da han var 5 mnd...Noen andre som har fått tenner så tidlig? Hvordan blir det med ammingen?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 hei gratulrer.. så morro... Mini har ikke fått tann,men jeg tror det er på gang.. han klør helt sykt mye i munnen.. og når jeg stikker fingeren inn for å smøre på fluksodent så tygger han som besatt.. også sikler han masse... han har også annerledes bæsj om dagne så jeg vte ikke hva det kommer av,men... kan det være tenner tror du? Han har liksom en liten kul i underkjeven.. kanskje den alltid har vært der? midt forran.. jeg fikk min første da jeg var 5 mnd...
krølle... Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Håkon er også 3,5 mnd. Heldigvis ingen tenner enda. Ser for meg at meieriet mer eller mindre blir lagt ned den dagen han tygger til... Skrekk og gru... ser ikke frem til den dagen nei!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 her er jeg til og med blitt sårere på brystvortene enn ellers... tygger til.. hm... tror dere det er tenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå