Gå til innhold

Livredd for at hun ikke skal være mest glad i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg gjerne ha litt kjeft! :-)

Jeg er livredd for at jenta mi ikke ska være mest glad i mamman sin. Skal tidlig ut i jobb(da hun er 8 mnd), pappan skal være hjemme med ho resten av tida. det har ført til at jeg holder henne tett inntil meg, men pappan protesterer ikke heller på d. Trur jeg kommer til å føle meg som en dårlig mor om hun ikke er mest gla i mamman sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er faktisk det dummeste jeg har hørt! Jeg håper at jenta mi er like glad i meg som i pappan sin, vi er jo begge foreldrene hennes!

Stakkars jente hvis hun må vokse opp med at hun må være mest glad i deg!

Skrevet

tror ikke du trenger være redd, småtuller er ofte mest glad i mamman sin! Og i pappan sin!

Skrevet

Du jobber jo litt imot det gode felleskapet deres da, tenk når pappaen skal være hjemme når du går ut i jobb og hun bare lengter etter mammaen sin... Tenker han vil slite litt da! Tror uansett at barna får et nærere forhold til mammaene i begynnelsen fordi du alltid er der og er matstasjon, men for din datters skyld er det jo viktig at hun er trygg og glad når pappa skal passe henne også :)

Skrevet

Jeg forstår tankegangen din. Jeg har en baby som så langt er "like glad i oss begge".

Men jeg tenker ofte at en dag vil hun bli mer glad i pappan sin. Rett og slett fordi pappan hennes er en person som alle faller for. han er vakker, sjarmerende, morsom, energisk etc etc..og mer av alt i hele verden elsker han babyen sin...jeg forstår jo at hun kommer til å bli en pappa jente. Skulle gentlig bare mangle. Hun har virkelig den beste pappaen i verden. Men jeg kan ikke hjelpe at jeg er littegrann sjalu. Normal det sikkert. Innerst inne er jeg overlykkelig at at hun har en fantastisk pappa:-)

Skrevet

Tenk når foreldrene våre fikk oss- da var det mange som jobbet da barnet var veldig liten. Selv var jeg hos dagmamma fra jeg var 3 mnd, og jeg vil ikke si at jeg har vært noe mer glad i dagmammaen. hehe- vet ikke hvem hun er engang;) Nei, jeg har alltid vært og er fortsatt ei skikkelig mammajente.

Er forresten bare fint om barnet kan være like glad i begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...