Gå til innhold

kunne dere kanskje kikka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 2-3 dager igjen til ikm,

og tol i dag igjen en el test.

de har bare blitt sterkere og sterkere for hver dag, men jeg vet jo ikke om den er positiv.

er sånn strips fra billigtester.

i bruksanvisningen er det bilde av en test med bare en strek, den er negativ, men så er det jo det at mange her sier at strekene må være like sterke, eller sterkere enn kontrollen?

bildet er litt dårlig, men la det ut nå.

finner det i profilen min.

kunne dere kanskje hjelpe meg?

synes ikke så godt, men fargen er den samme på begge, og ser teststreken veldig tydelig..

men den er bare litt svakere enn kontrollen.

jaja, setter pris på hjelp.

har null erfaringer med disse testene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, fikk ikke opp noe bilde der jeg....

Skrevet

å?

hvis dere går på våre album da, så ligger det på førstesiden...

la det nettopp ut

Skrevet

Åja, der fant jeg den. Jeg bruker de strimlene, og det er den fargen jeg fikk nå når jeg hadde positiv EL test, ellers kommer det nada.

Men, kanskje det betyr at du er gravid da skjønner du...hehe! Har du en g-test du kan ta da? kan jo slå ut EL test og det.

Løp og kjøp om du ikke har, spennende!!!!

Skrevet

jeg har, men bare de billigtestene.

av en eller annen grunn så tørr jeg ikke ta g.testene..

er så mye tryggere med to happy streker på el-.testene, istedenfor neg. grav.test :(

he he

vet jeg er litt rar, men kommer nok til å ta en ;)

Skrevet

Tja, ikke godt å si om den er positiv eller ikke...har ikke kjennskap til disse testene jeg :) Men det er jo en rosa strek der :) :) :)

Skrevet

det er jo det. he he *håpe håpe*

noen flere som kjenner til disse testene?

Skrevet

Hei du!

Jeg er testoman jeg også, så ca en uke før ikm begynte jeg med el-tester. Hadde jo lest at de kunne bli positiv hvis en var gravid. Den ble sterkere og sterkere for hver dag som gikk. tre dager før ikm MÅTTE jeg bare prøve en graviditetstest og jaggu var ikke den og positiv! Så i mitt tilfelle stemte det med el-testene. Håper det gjør det til deg og! Spennende :)

Skrevet

Ja, tvi tvi!!! Ta en test.... og om den er neg, så ikke fortvil, kan jo hende den ikke slår ut på g-test fordi det er for tidlig, men at EL testene registrer at det er noen ekstra hormoner på gang.

Lykke til!!!!!

Skrevet

selv om jeg er vant til at grav.testene faktisk slår ut veldig tidlig?

kan dette være forskjellig fra hver gang?

Skrevet

Andres erfaringer sier jo at det kan være helt forskjellig fra svangerskap til svangerskap hos samme person. Hormonene oppfører seg sikkert annerledes fra gang til gang.

Hopp i det Loievr, eller så kan du jo EL teste i morgen igjen å se om test streken er enda tydeligere hvis du er litt bekymret for g-test responsen.

Skrevet

Sånne streker har jeg fått like før og like etter EL når jeg har testet for det. Testet med sånne ELstrips rundt IKM forrige syklus, og da fikk jeg opp en mye svakere strek på dag 8 etter EL uten aå være gravid, men nærmere IKM var den også svakere

Skrevet

og min er sterkere :)

skal ut med sambo å kjøpe en sånn dobbel pakke med cb nå :)

Skrevet

oj oj, du får oppdatere oss da når det passer seg :-)

Skrevet

jah, skal oppdatere når jeg tør å ta den. he he

er så mye symptomer her at det er nesten for godt til å være sant :(

Skrevet

tror nok heller jeg tar den med morgenurin i morgen tidlig.

er jo ennå et par dager til ikm vettu.

uff, er så sinnsykt nervøs, aldri vært sånn før :(

Skrevet

Test, test, test... HEHE!

Tror nok den kommer til å bli positiv jeg...

Skrevet

Oioi Lioevr!

Spennende da!

Begge gangene jeg har vært gravid har jeg hatt null utslag på EL-testene rett etter EL, også har jeg fått utslag nærmere ikm.

Denne gangen fikk jeg ganske sterk test-strek på EL-testen (strimmel) 7 dager før EL. Så fikk jeg veldig svak strek på gr.test 10 dager etter EL (strimmel). Fikk neg gr. test på dag 11 (både strimmel og CB-digital), og så positivt på dag 12 (CB-digital).

Tror jeg ville venta på morgen-urin sålenge du er før ikm, ikke noe moro å få negativ test uansett!

Krysser fingrene igjen jeg :)

Klem 9+6

Skrevet

ååh, tuuusen takk for oppmuntringen ;)

he he

jeg krysser aaaaaalt jeg eier og har her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...