Gå til innhold

er det farlig??


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Det er fire uker siden fødsel...men jeg er sååå klar for å begynne å trene igjen??? Skal jo på seks ukers kontroll snart, om to uker...

Men TROR det dere det er farlig å trene nå....høypuls og mage/rygg for eks?? Hadde dere tatt sjansen...

Hadde jeg kunnet hadde jeg trent en uke etter fødsel...så det klør virkelig i hele kroppen nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur du ska vær førsekti med magemusklan i allefall... trur ikke det e anbefalt ana enn rask gange før 6 uke... men har egentli ikke peiling ;D Bære teng æ har læst/hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Tror det er eldig individuellt. Jeg spurte JM på sykehuset om jeg kunne begyne forsiktig medsitups. Det a hun at ikke var noe problem. Dette vareagen je skule reise hjem ( to dager etter fødsel) Jeg ble ikke sydd ghadde ingenrift. Hua are t dersomet gjrde vondt skulle jeg ikke gjøre det.Vet ike om dette er riktig, en jeg har ikke tatt ade a det.-)

nå er det 3 1/2 uke siden jeg fødte 1 juledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Herregud aner ikke hva som skjedde med skriften i forrige innlegg. Prøver igjen:

 

Tror det er veldig individuelt. Jeg spurte JM på sykehuset om jeg kunne begynne forsiktig med situps.

Det sa hun at ikke var noe problem. Dette var den dagen jeg skule reise hjem ( to dager etter fødsel)

Jeg ble ikke sydd og hadde ingen rift. Hun sa bare at dersom det gjorde vondt ,skulle jeg ikke gjøre det.

Vet ikke om dette er riktig, men jeg har ikke tatt skade av det.-)

Nå er det 3 1/2 uke siden jeg fødte 1 juledag.

mor77 :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker siden jeg fødte prøve sånn forsiktig med øvelser stod en kunne bruke de første 6 ukene. Det gjorde vondt selv om jeg kan gjøre mange knipeøvelse.

 

Har du god kontroll over bekkenbunn og kan gjøre minst 20 knip kan du begynne å trene magemuskler forsiktig gjerne i kombinasjon med kniping. Passer en ikke på kan det bli lettere få urinlekasje på sine eldre dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...